روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

لاغری

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

+میگه تو چرا از این قرص های لاغری نمی خوری؟ میگم مگه از جونم سیر شدم؟ میگه فلانی که همش داره ونوستات می خوره و هیچیش نشده. 5% ریسک پذیری داشته باش. میگم همینه که هست. :))))

+ میگه برات دمنوش لاغری خریدم... رفتیم باشگاه برات میارم 😍

چند روز بعدش ازم پرسید دمنوش می خوری؟ گفتم نه! هنوز فرصتش پیش نیومده.😎

+ یه خانومی که اسمشو نمی دونم میگه چقد لاغر شدی... مربی میگه راست میگه!!! تو این یه هفته چی کار کردی که انقد لاغر شدی؟. میگم بدو بدو!! مریضی که جون رو از تنم برده و خوردن آنتی بیوتیک. اینا رمز موفقیت منه :) البته غذا هم خیلی کم خوردم😎

  • ۹۵/۰۷/۲۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

اضافه وزن دارین شما؟روزی سه ساعت ورزش کنین بصورت سخت و پنج وعده ی کوچولو غذا بخورین بدون تنقلات البته وطنتون کم میشه.نمک و روغن آفتابگردون هم نخورین.فقط روغن زیتون و ذرت اونم خیلی کم استفاده بفرمایین! 
+من از شروع محرم،6کیلو وزنم کم شده!
:|
++دارو نخورین بهیچ وجه!
پاسخ:
اوهوم😢😢😢
روزی سه ساعت ورزش؟!!!!
خسته میشم که😆 یه روز در میون میرم باشگاه دیگه😎
نمک من نمی خورم... غذاهاخودش نمک داره... روغن افتاب گردون هم مصرفش تو خونه مون تعطیل شده فعلن. اصن اگه بدونی غذای من چقده!!! قد یه گنجشکه غذام.😎😢
+ چقد وزن کم می کنی!!! همیشه وزنت به طرز عجیبی خیلی کم میشه😐 من تو این مدت سه کیلو تغییر وزن داشتم همه میگن چقد لاغر شدی😄😄
++عمرن من دارو بخورم... کلن خیلی جون عزیزم. ولی فک کنم دوستم آخرش در راه لاغری شهید بشه... اصنم حرف گوش نمیده😐 فقط منو حرص میده😒
آره گنجیشک هم میره کافه گردی معجون میخوره و با دوستان میره قیمه و قرمه سبزی اونور شهر بگیره!
پاسخ:
اول اینکه مگه گنجشگ دل نداره؟😒
دومیش هم اینکه آقا قرمه سبزی های اونجا خیلییییی خوشمزه س. ینی اصن هیچ وقت هیچ قرمه سبزی ای نمی تونه به خوشمزگی قرمه سبزیای اونجا باشه. اونور شهر که هیچ... اون سر کشور هم باشه باید برای به دست آوردن این قرمه سبزی تلاش کرد😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">