روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

برای حسین (ع) گریه کن

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ


گریه کردن مردا رو تو محرم خیلی دوست دارم.
مردا غیرتی گریه می کنن... جنس گریه کردنشون قشنگه...
...
..
.

شب سوم اما شب دختراس.
شب دخترونه گریه کردن،
شب پدر دختریه شب سوم.

  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۷)

  • ایمانِ زحمت کش!
  • واحد سید میرداماد و شور و دو دمه ی حاج محمود آقا دیشب اصلا یه چیز دیگه بود!ماجراش فرق داشت.
     سه تا از دوستان میثاق دانشگاه امام صادق(ع) اومدن چیذر دیروز،مث اینکه شب،وسط واحد میثم مطیعی شور گرفتن که "با شهیدانت،جان ما هم به قربانت!"
    :)))))))))

    پاسخ:
    عهههه.... پس میثم مطیعی هم دچار عارضه ی کمبود شعر شده.... آخ آخ آخ... تازه جاسوس هم می فرستن [از اون نیشخندای بلاگفا]
    + واقعن زحمت می کشی ها ای پسر... اونم تو این ترافیک... باید بری همه جا حواست باشه چه شعری می خونن :)))))
  • ایمانِ زحمت کش!
  • نه نه من نرفتم!میگم انقد حاجی ترکوند اینا بدون شک تحت تاثیر شور دیروز،وسط روضه ی میثم مطیعی،ترجیعِ شورِ رایت العباسو تکرار کردن!
    منظورم گولاخ بودن جلسه ی دیروزه!
    :|
    بازم توضیح بدم یا منتقل شد مقصود؟

    پاسخ:
    فهمیدم فهمیدم فهمیدم فهمیدم فهمیدم
    منظورت این بود که جلسه ی دیروز خیلی گولاخ بود :)))))))
    من تازه می خواستم بگم حالا که انقد زحمت کشی و تو ترافیک انقد زحمت می کشی، یه زحمتی بکشی ما رو هم فی سبیل الله تا خونه برسونی. ولی دیگه نمیگم که.😆😆
  • ایمانِ زحمت کش!
  • آفرین!احسنت!
    البته که من در خدمتم قربان!
    ... 
    من با ترافیک اصن کار ندارم که،از خونه تا امامزاده،پیاده سه دیقه س!
    پاسخ:
    من خیلی باهوشم 😎
    شما بزرگوارید :)
    ...
    ای خدا آخه چرا همیشه همه ی امکانات برا پولداراس؟
    ما بی پولایِ طفلکیِ مظلوم همش یا باید دنبال جای پارک بگردیم... یا منتظر وسایل حمل و نقل عمومی بشیم.😆😢😢
  • ایمانِ زحمت کشِ طفلکی ترِ مظلوم تر!
  • من خودمم طفلکی مظلومم!الکی شلوغش نکنین لطفا!مشکل من بزرگتر از دنبال جای پارک گشتنه،هر سال بدو دنبال خونه اسباب کشی کن دوزار ته جیبو خالی کن آخرشم این میپسنده اون نمیپسنده غرولندا شروع میشه،کلا هرسال هم این اتفاق میفته!(انقد از این موجوداتی که مث الان من تا ناله از مشکلاشون نکنن و به طرف ثابت نکنن ازش طفلکِ مظلومتری هستن بیخیال نمیشن بدم میاد که نگین و نپرسین!اوه اوه اوه ببینین ما رو به چه کارایی وامیدارین!)😂🙄😀
    بیایین پارک کنین تو پاکینگ اینجا انقد مظلوم نمایی نکنین!😂
    پاسخ:
    (اولش بگم که منم همین طور😎😎)
    پراید طفکی مظلوم کثیف من به پارکینگ شما نمیاد که... بعد حالا طفلکی مظلومش هیچی... خیلی کثیفه... هیشکی هم نمی شوره بچه رو.آخه ماشین شستن هم وظیفه ی منه؟😒یه بار با دوستم بودم... یه پراید دیگه هم بود که خیلی هم کثیف بود... بعد من از دوستم پرسیدم اگه گفتی کدوم واسه منه؟ گفت اون کثیف تره 😐 بعد این چند روز که با وسایل حمل و نقل عمومی اومدم و رفتم دیگه بابام ماشین خودشو نمیاره که... با ماشین من! میاد... که راحت جا پارک پیدا کنه براش. 😐 ینی الان من ماشین ندارم اصلن😢
    بعدش هم من سرما خوردم... همینجوری که هوا صافه و منم سالمم نفسم در نمیاد... الان ببین چه حالی دارم دیگه.
    تازه بی پولم هستم...
    حالا کی طفلکی تره مظلوم تره؟😂😂
  • ایمانِ زحمت کش!
  • کسی پیدا شد بگین بیاد واس منم یه صفایی بده!در واقع از دور شبیه تلی از خاکه.میان مثلا میگن "تل خاکی به شماره ی فلان جلوی راهو گرفته،صاحاب بی شخصیتِ بی مسئولیتش بیاد ورش داره!"در واقع من سوارش نمیشم بلکه درونش مدفون میشم!😊
    من آخرین باری که سوار وسائل حمل و نقل عمومی شدم یادم نیس!تحملشو ندارم.مخصوصا مترو!در واقع من یکی از اون تک سرنشینای اعصاب خردکن ترافیک تهرانم!
    حاج آقای ما اصلا سعی میکنن پشت ماشین من نشینن!(البته ماشین که جای خود داره ما خودمونم مال ایشونیم!)هم خودشون تمایل ندارن هم جوّ خونه اقتضا میکنه.خواهرا معتقدن من "سرطان ماشین" دارم!انقد این ماجرا قوت داره که الان خواهرزاده م مثلا میگه"دایی جون،سرطانت کثیفه!"ینی ماشینم کثیفه!اسمش تو خونه ی ما "سرطان" شده دیگه!
    سرما خوردین؟!تو این هوایِ کولر لازم؟!(کاملا مشخصه که میخواین دماغه رو عمل کنینا!😄)
     در مورد بی پولی هم نمیدونم چی باید بگم،راستش!
    +امروز حاج آقا ریاضتو داشتین چطوری با مسابقه ی ایران-کره برخورد کردن؟حاج منصور آقا هم بچه ها میگفتن به فدراسیون توپیدن!😂من باورم نمیشد داره میگه فوتبال ایران-کره رو نباید برگزار کرد.😮
    پاسخ:
    تل خاک خیلی خوب بود😂😂 
    ما یه همسایه داشتیم که پسرش تقریبن  هر روز ماشینشو می شست... اینجا، کوه هم که میرم می بینم بعضی پسرا میان ماشین میشورن(که خیلی کار بدیه)... من همیشه فکر می کردم پسرا همش در حال شستن ماشینن... خب پس از این لحاظ هم دردیم... بیا یه نفرو گیر بندازیم که ماشینا رو بشوره برامون😆😆
    میگم خیلی هم زحمت نمیکشی ها... نه ماشین می شوری... نه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنی... تازه از خونه تون هم تا امام زاده همش سه دیقه راهه😒😒
    باز خوبه خودت اعتراف می کنی که یکی از افراد ترافیک سازی😎 
    دایی جوون داشتن یکی از بهترین نعمت هاس.. من همش غصه می خورم که بچه م دایی نداره😕 خدا شما دایی و خواهر زاده رو حفظ کنه 😊
    امروز سه تا لباس پوشیده بودم... قشنگ گرد شده بودم... اصلن هم احساس نمی کردم هوا گرمه😐 کلن قیافه م دیدنی شده.
    خیلی تابلوعه می خام دماغمو بدم بره؟ 😆😆
    + آرهههههههههه... چه حرصی می خورد بنده خدا. همش داشتم فکر می کردم اصلن لازمه انقد سخت بگیرن؟
    فک کنم 99% آدمایی که اونجا بودن باورشون نمیشد😎
    نمی دونم والا.
    حالا یسری انتقاد دارم ... باید تو برگه بنویسم برسونم به دستشون :))

  • ایمان جون!
  • اون گرده پس شما بودین!😂
    انقد تابلوئه میخواین دماغتونو عمل کنین که من میخوام بهتون پیشنهاد کنم فقط پیش یه دندون پزشک که تخصص فک و صورت داره اینکارو انجام بدین!(توصیه م جدی بودا!)
    کلا شستن ماشین در کوه و غیر اون کار صحیحی نیس.
    به جنسیت مربوط نیس،مربوط به نسبت فرد با تنبلی میشه بیشتر!
    شما از میزان زحمت کسی که سه تا سه تا آزمایشگاه پاس قراره بکنه و همزمان
    18 ساعت باید معلمی کنه خبر دارین آیا؟!😕
    اوه اوه اوه!برگه!جواب برگه رو از الان بهتون بگم که شما مغنی ابن هشام اون جلدایی که طلبه ها نمیخوننو رجوع کنین اونجا جوابتونو میگیرین!
    :)))))))))
    ...
    من خودمم مشکل دارم با بازی تو کل دهه ی اول ولی آخه رو منبر گفتنش برای ما چه فایده ای داره؟ما که پای منبریم که تکلیفمون روشنه،اونایی که با ما فرق دارن هم که کلا احتمال اینکه از این حرفا رو مطلع بشن خیلی کمه.حالا مطلع هم بشن،بعیده اتفاق خاصی رقم بزنن!ایشون البته عالمن واقعا.منو به ایشون توصیه هم کردن ولی خب!
    ...
    برای پدرتون آستین بالا بزنین تا از اون نعمت بی بهره نمونن اطفالتون!من جوون تر بودم حاج خانومو تهدید میکردم که برادر لازمم،ایشونم اغلب با پشت دست،جواب دندون شکنی حواله میفرمودن!ادامت برکاتها و زاد الله توفیقاتها!😊
    +انقد که تو این نظر با گوشی تایپ کردم،انگشتام دارن تاول میزنن!
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    ها خودش بودم ... 
    واقعن دندون پزشکا هم دماغ عمل می کنن؟ 
    همون که من گفتم... بریم یکی رو گیر بندازیم ماشینا رو برامون بشوره😆
    نه والو... از میزان زحمت کشی شون خبر ندارم 😎 فقط می دونم تک سرنشینانی ترافیک زا هستن😄
    ینی سوالو که خوند گفتم کار ایمانه... بحثم تخصصی شده بود...فک کنم همه داشتن نهایت تلاششونو می کردن بفهمن چی دارن میگن حاج آقا... اونوخ من نیشم تا بناگوش باز بود😂😂

    ...
    منم مشکل دارم... نظر منم همینه که گفتی... کسی که می خاد بره هییت میره... کسی هم که نمی خاد نمیره... به نظرم این روش بیشتر باعث ایجاد لج و لج بازی میشه. 
    و این که همین امروز می گفتن یکی میره شمال و اون دنیا تو کارنامه ش براش هییت می نویسن و اینا... تازه دیروز هم می گفتن اگه کسی زیارت عاشورا نخونه ازش سوال نمی کنن چرا نخوندی... ولی اگه بخونه 14 تا عهد داره که ازشون سوال میشه.
    به نظر من این حرفایی که زدن شامل مسابقه ی فوتبال هم میشه😎😎
    ...
    اون تیکه استین بالا زدنو نادیده می گیرم...😎
    الان دیگه برادر لازم نیستی؟ دست حاج خانوم درد نکنه به خاطر جواب دندون شکنی که می دادن😄😄
    + قوت سر انگشتانتان مستدام 😆 ولی مونده رکورد آقای میم الفو بزنی😁
    تکذیب میکنم،کدوم سواله؟!تکذیب میکنم!😂
    ...
    16تا!میگن 16تا عهد به گردن آدم میاد!
    ...
    آره،تو کار دماغ و اینا،بهترین جراح ها،دندونپزشکای متخصص فک و صورتن.
    ...
    کسی پیدا شد،بگین من هم بیام با هم خفتش کنیم،ماشین من گناه داره واقعا!
    پاسخ:
    نمیشه تکذیب کنی... من دیگه فهمیدم😄😄
    شما اگه کتاب مغنی ابن حشامو (اون جلداییش که طلبه ها نمی خونن) رو بخونید متوجه میشید که تولی و تبری درسته 😂😂😂
    ...
    همان 😎.
    ...
    سپاس از توصیه تون😊
    ...
    نه دیگه... باید یه روز قرار بذاریم، دوتایی بریم یه نفرو پیدا کنیم. کی وقتت آزاده؟ 😎

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">