روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

تولداربابمونه :)

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ


.

.


به نام نامی سر، بسمه‌ تعالی سر
بلندمرتبه پیکر، بلندبالا سر

فقط به تربت اعلات، سجده خواهم کرد
که بنده‌ی تو نخواهد گذاشت، هرجا سر

قسم به معنی لا یمکن الفرار از عشق
که پر شده است جهان، از حسین سرتاسر

عیدمون مبارک

+کربلایم آرزوست

++ چیذرم که نیست.😕

شعر از سید حمیدرضا برقعی

  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۱)

عید مبارک!
من هستم.
دلتون بسوزه!
:)))))))))

پاسخ:
سلااام
کجا هستی؟
کربلایی؟
زووووود جواب بدهههههههه
نه دیگه انقد کارم درس نیس!
چیذرم و دعاگو!
پاسخ:
مگه برنامه هست؟
گفتن نیس که...
ینی پاشم بیام؟
:))
بازم زوووود جواب بده
😂😂😂😂
البته سر مزار امیرما!امشب حاج آقا محمود برنامه ندارن که اینجا.یه برادری فقط داره کنار ضریح از سیدالشهدا(ع) میخونه.
عزیز طه،حسین/عزیز زهرا،حسین
پاسخ:
من یه بار کنار مزار ایشون یه خانوم جوون دیدم نشسنه بود.
اصن دلم کباب شدها
:(
آقا حالا که اونجایی یه آمار بگیر ببین حاج آقا را چه کسالتی پیش اومده.

نه دیگه گفتم که نیس!
مام اومده بودیم به امیر تبریک بگیم.
پاسخ:
خب اون کامنت بعد از جواب من به کامنت قبلیش اومد
:/
کار خوبی کردی
ایشالا بری کربلا
:)
بچه های هیئت نیستن،از این خادمه پرسیدم،میگه به اینام فقط گفتن مریض احواله ولی ایشالا همین روزا خوب میشه میاد.یکی از بچه های هیئتم جواب تلفنو نمیده!
میاد ایشالا!
پاسخ:
ممنون از اطلاعات شما
اصن خیلی مرسی
:)
من فکر می کردم فقط خانوما جواب تلفن نمیدن.
:)))))
تبریکات و مبارکات😊😉
منم هستم،البته خونمون.چیذر و امیر اینا هم راستش نمی دونم چیه😆😆
پاسخ:
همچنین تبریکات و مبارکات ما به شما🌼🌼
چیذر امشب باید مراسم می بود مث هر سال که حال آقای محمود کریمی خوب نیس گویا.
امیر آقای سیاوشی هم از شهدای مدافع حرم هستند که مزارشون تو گلزار شهدای چیذره
:)
عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
مرسیییی
عید شما هم مبارک🌼🌼🌼🌼
نه بنده خدا!شاید خودشون مراسم دارن.
من چیکار کنم خب؟!اطلاعات ندارن اینام.همون بنده خدا هم بعیده چیز خیلی بیشتری بدونه.پسرش که نیس که!واللا!
:/
کربلا رو خوب اومدین!
:)
پاسخ:
آقا من منظورم واقعن تشکر بود...منظور دیگه ای نداشتم.
اون خط آخر هم شوخی بود فقط
😎
 کربلا خیلی خوبه
:)
عید مبارک :)
پاسخ:
مرسی...
عید شما هم مبارررک🍎
عیدتون مبارک!ولادت آقا ابالحسن زین العباد بن المنتخبین(ع).
پاسخ:
تچکرات
عید شما هم پساپس مبارک
:)
خبری نیس ازتون.رفتین کوه،گیر سیل افتادین نکنه؟
:|
پاسخ:
برنامه کوه خیلی دوست داشتم که داشته باشیم...
ولی متاسفانه باید می رفتم خونه عمه جان
:/😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">