روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

استقلال

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دماغم، ببخشید! بینی م چند روزیه که رسمن اعلام استقلال کرده و من مجبورم اکسیژن مورد نیازمو از طریق دهن تامین کنم. 😐 قدیما یکم باهام راه میومد... الان دیگه همون یه خورده رو هم نمیاد.

البته که این اعلام استقلال شرعی و قانونی نیست. می ترسم مجبور بشم برای سر به راه شدنش پسپارمش به یه جراح ...

من از مخالفان عمل دماغم.

  • ۹۵/۰۷/۰۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

من می ترسم وگرنه دلیلی نمی بینم اکیدا مخالفت کنم،بعضی وقتا لازمه😎
پاسخ:
منم اکیدن مخالفت نمی کنم.
ولی با اینا که الکی عمل می کنن اکیدن مخالفتم 😎
  • ایمان خان
  • میدونین که دماغم چقد پهلویه منتها با این وصف و البته اینکه همیشه اهل بیتم بهم میگفتن"دماغشو!داره میره تو دهنش!" و جدیدا بهم میگن"دماغشو!داره میره تو یقه ش!"عمرا عمل کنم!
    من واقعا با دماغ کیپ مشکل دارم!بنظرم اصن عمل کنین!وضعیت شما فرق میکنه.دماغی که با آدم قدم نزنه،دماغ نیس،وباله،وبال!
    پاسخ:
    😂😂😂😂😂
    ینی از اول تا آخرشو خندیدم.
    راستشو بخای یادم نیس دماغت چجوری بود... ینی فک کنم اصن ندیدم.
    چون واقعن دماغ به چشم من نمیاد😎 کار خوبی می کنی عمل نمی کنی... ضایع س بابا.
    بعد برا من هم ضایع س... هی همه می خوان بپرسن دماغت عمیله؟ بعد من باید برا همه بگم نمی خواستم عمل کنم... مجبور شدم...عمل درمانیه😐

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">