روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

الان در یخچال انگور است.

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ق.ظ

یه وقتایی هم ساعت سه صب از خواب بیدار میشم، میرم سراغ یخچال که آب بخورم.

یهو چشمم میفته به یه سبد میوه ی شسته شده ی راحت الحلقوم. بعد نزدیک یه ساعت با چشمای بسته وایمیستم جلو یخچال (در حالی که درش بازه) شروع می کنم به میوه خوردن.

فقط شانس آوردم بابام تا حالا منو در حال ارتکاب جرم ندیده ... وگرنه که می کشتَتم. :/

حالا اگه یه روزی اومدین اینجا دیدید بی خبر رفتم و نیستم، بدونید بابام مچ مو گرفته.

یه فاتحه هم بخونید.

+ بدیه زمستون اینه که تو یخچال فقط پرتقال پیدا میشه و از این سیب بزرگا. باز پاییز یه نارنگی داره!!

++ شب بخیر

  • ۹۵/۰۶/۱۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۸)

  • تبارک منصوری
  • با چشمای بسته میوه خوردن :|
    یه صندلی و یه پتو بردارید با خودتون خوابتون نپره چه کاریه !
    پاسخ:
    پتو و صندلی لازم نیس... خوابم نمی پره.
    من قبلن امتحان کردم :)
    لایک

    پاسخ:
    مچکرم😎
    لیوانو آی کنین ببرین بذارین کنارتون انقد شبیخون نزنین!
    +زمستون بدی نداره!نهایتا چون من در پاییز بدنیا اومدم،شرافت پاییزو نداشته باشه که خب،تقصیر خودش نیس!
    ++گشنم شد!
    :|
    پاسخ:
    آخه هر شب که تشنه م نمیشه... بعد آب تو لیوانم گرم میشه.
    اینجوری که خودم شبیخون می زنم هم تشنگیم بر طرف میشه... هم قندم نمیفته😎😂
    + من زمستونا آذوقه ندارم بخورم... زمستون گیلاس و طالبی و آلو و شلیل و انگور و توت فرتگی و آلبالو و ... نداره. پاییز هم اون وسط شانس آورده یه نارنگی داره. وگرنه اوضاعش از زمستون خرابتره... 😎
    ++باید می رفتی سراغ یخچالتون😊😊
    اول اینکه تف به ریا... تو یخچال ما هم الان انگور هست 😂دوم هم اینکه من فکر میکردم فقط خودم از اینکارا میکنم😱😰سومیش و بزار بگم کوچیک که بودم همیششششه اوقات فراغتم (صبح ظهر شب وقت وبی وقت) تو یخچال دنبال خوراکی بودم یبار مچمو گرفتن و گوشمو 360درجه پیچوندن و بعدشم کلی دعوام کردن 😢فک نکن درست شدما هنوزم به کارای قبلیم ادامه میدم...😀جنگ جنگ تا پیروزی ورسیدن به خوشمزه جات داخل یخچال 😎😋
    پاسخ:
    تف تف تف😎
    تو از همون اولش ساده بودی... برعکس تو من به شدت آب زیرکاهم.
    ینی کلن تو کار جنگ نرمم... یه جوری که هم به خوشمزه جاتم می رسم... هم گوشم پیچیده نمیشه😛😛
    مامان من شبا صورتشو رو به یخچال میذاره و میخوابه
    اصن راه نداره لذت غذا خوردن از توی یخچال و با خیال راحت تجربه کنم :-D
    ولی خوب من میوه رو میارم توی رخت خواب و همونجا با چش بسته میخورم
    اشغالشم میندازم زیر متکی که فردا صبح ورش دارم :-D

    بعد مثلا قراره ماها پدر مارد شیم
    خدارحم کنه :-)))
    پاسخ:
    اوه اوه... چه اوضاع خفنی دارید شما. ولی پشتکارتون خوبه.:))))))
    به نظر من پدر مادرای با مزه ای میشیم. بچه ها کلی کیف می کنن 😆

    چقد قالبت ساده رفته دخترخاله!؟😎
    من زمستان و میوه هایش را از تابستان بیشتر می دوستم.مثلا فک کن بخوای پرتقالو با گوجه سبز مقایسه کنی/:
    پاسخ:
    ساده دوست دارم آخه دختر خاله 😊
    تابستون انقد میوه داره که بین شون حق انتخاب داره آدم... ولی زمستون فقط پرتقال
    چی؟ پرتقال
    کجا؟ پرتقال
    همش پرتقال
    انار و لیمو و نارنگی پس چی!؟ اصن همین انار به تنهایی سه هیچ از میوه های تابستون جلوتره😜البته بحثمون رو شلیل و طالبی نیست😊اصن حالا که فک می کنم کاش می شد فصل پنجمی وجود می داشت تلفیقی از همه فصلا.اونوقت من اون فصلو بیشتر از همه دوست می داشتم😎
    پاسخ:
    نارنگی واسه پاییزه. زمستون که میشه یا نیس یا از این بی مزه هاس.
    ولی انار یادم نبود.
    باید قبل خواب انار دون کنم... بذارم تو یخچال... شبا برم سراغش. مرسی که یادم انداختی😆😆
    :)))
    فکر میکردم من فقط اینطوریم
    من تازگیا ساعت سه میرم گلابی میخورم:-\ 
    هفته پیش انگور بود
    پاسخ:
    نهههه... منم همینجوری ام😁
    گلابی شرایط داره خوردنش اون وخت شب.
    اول اینکه باید سایزش کوچیک باشه
    دوم اینکه کاملن رسیده 😎😎

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">