روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

بازمکنکور :)

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۹ ب.ظ

کارت کنکور ارشد هم امروز رسید و من بازم هیچی نخوندم...

البته تغییر رشته و موجود بودن فقط 6 تا از حدود 50 منبع رشته، تو این درس نخوندن بی تاثیر نبود...

حالا احتمالن جمعه ظهر میرم همه ی تست ها رو می زنم و میام... شاید هم نرم.

قصه از اینجا شروع شد که خانوم عین نشست رو مغز یک عدد من کار کرد که بیا با هم کنکور هنر بدیم و منو برد پیش یکی از اساتید خودش، جهت راهنمایی اینجانب.

استاد مذکور هم ما رو راهنمایی کرد و خودش گفت من یه سری جزوه ی pdf دارم... اینا رو بخونی تضمینی قبولی. بشین تا جزوه ها رو برات بیارم. :)))

منم هر چی نشستم این استاده جزوه ها رو نیاورد.

تقریبن ده روز پیش بود که خانم عین بهم گفت استادش جزوه ها رو داده بالاخره.

البته که اگه همون موقع هم جزوه ها رو میاورد، بازم 5 ماه وقت برای یه رشته ی جدید کم بود. اما این چیزی از بد قولی اوشون کم نمی کنه.

ایشالا سال بعد... البته اگه درس بخونم

:)))))

  • ۹۵/۰۲/۱۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۷)

موفق باشی عزیزم..
پاسخ:
مرسی .. مرسی
ولی ماجراهای کنکور ارشد منو جدی نگیرید زیاد
:))
تو هم مثه مریم دوستمی!تازه او مدرسان شریفم نوشت و بازم نخوند!!چقدم سر اون 600 تومن به خودش فحش داد(:
پاسخ:
منم تا حالا دو بار مدرسان شریف نوشتم
اولین بار مامانم گفت
دومین بار یکی دیگه
:)))))
دفعه ی اول 5 سال پیش بود ... نزدیک 300 تومن شد
دفعه دوم فقط دو تا آزمون جامع آخرشو نوشتم... 100 و خورده ای
:|
اقا می دونی الان با 600 تومن می تونستیم چقد پیتزا بخوریم!!؟به مریم گفتم حلالت نمی کنم((:
پاسخ:
بابا این پول یه جور دیگه از دست میشد...
نمی دونم پول چرا انقد مقاومت می کنه برای تبدیل شدن به غذای تپل😂😂😂
اولویت براش قائل نشدین شما!دور و بر کوبلن و معرق و این کارای بیخود رفتین،بهونه میارین و فرافکنی میکنین که مقصر استاد دوستتون و بدقولیش بود.
:)

پاسخ:
به من چه ... قرار بود حدود 20 تا از جزوه های تخصصی رو بهمون بده... من ده روز پیش فهمیدم که به قولش عمل کرده...
تو این مدت کوتاه باید چی کار می کردم؟
تازه هنوز خودم با چشم تودم ندیدم... فعلن فقط خبرش رسیده.
:|
اگه کنکورِ معرق و کوبلن و اینا بود همون هفته ی اول زیر سنگ هم بود جزوه هاشو پیدا میکردین.
شما مشکلتون اینه که اولویت قائل نیستین برای کنکور!نه کنکور براتون جدیه،نه رشته!اصلا مگه میشه آدم انقد راحت رشته شو تغییر بده؟!
پاسخ:
نه اتفاقن ... کلن آدم خونسرد و ریلکسی ام ... خیلی عجله ندارم
:))
خیلی هم راحت نبود.
رشته مو دوست نداشتم... یه سال و نیم بود داشتم به هنر فکر می کردم... تمام شو زیر و رو کردم ... هم کارشناسی ... هم ارشد ... درباره ی جفتش تحقیق کردم.ولی هر جور حساب می کردم،جور نمیشد.
یه بار همه ی تحقیقاتمو برای استاد معرقم تعریف کردم... خودش کارشناسی صنایع دستی می خوند... گفت منم می خام ارشد شرکت کنم.
منو برد پیش استادش برای راهنمایی... استاده هم نامردی نکرد ... از احساسات لطیف من برای کنکور هنر استفاده کرد و منو تشویق کرد که ثبت نام کنم. بعدش هم یه جورایی پیچوند.
هر بار ازش می پرسیدم منابع چیه جواب درست حسابی نمی داد...
یه سری خودم تو نت سرچ کردم، یه سری کتاب پیدا کردم... براش فرستادم ببینم درسته؟
گفت اینا به درد رشته ای که تو می خای شرکت کنی نمی خوره :|
بعدش هم زود پررو شد... همش تو تلگرام پیام میاد... منم چون حوصله شو نداشتم... یه مدت تلگراممو حذف کردم که این نیاد. بعد از اونم دیگه ازش خبر ندارم... از طریق خانوم عین کارا رو پیگیری میکنم

و تو این شهر فقط یه نفر بود که میشد ازش بپرسین،درسته؟!
:)
چقدر برای شما جدیه که ارشد بخونین؟بی تعارف با خودتون!
پاسخ:
نه ... آدمای دیگه هم بودن... قطعن من کم کاری کردم.
.
من قبلن نظرمو در مورد درس خوندن گفتم
:)
منم پنجشنبه ظهر کنکور دارم :) و البته آزمایشی چون تغییر رشته ایم ..
پاسخ:
چه خوب که پنج شنبه س
:)
موفق باشی...
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">