روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

چشموهمچشمی :)

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ
دو روز پیش که تو وبلاگ بعضیا (چرا اینجا منشن نداره خب) دیدم رفتن صفاسیتی و نون و پنیر نوش جان کردن، بر آن شدیم تا ما هم همچین صفاسیتی ای راه بیندازیم و عکس بگیریم و اینجا به نمایش بگذاریم، تا یک وقت خدایی نکرده از قافله عقب نمانیم.
این شد که دیروز زنگ زدیم به دوست که جمع کن بریم کوه، نون و پنیر بخوریم. که دوست مخالفت عرضه داشتند و گفتند الان ساعت 7 است و دیر. بریم همین پاساژ بغل یه دوری بزنیم.
که نتیجه اش شد این مینی پیتزاها😊😊



البته که برنامه ی نون و پنیر همچنان برقراره و تا من یه عکس نذارم ها، دلم آروم نمی گیره😆
  • ۹۵/۰۲/۱۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

یو ها ها ها! منشن نداره ولی شما پر ما رو آتیش بزنی،اینجا برات ظاهر میشم((:
رفتی پیتزا خوردی که روی ما رو تو نون و پنیر و گوجه و خیار خوردن کم کنی!!!؟ بعد تو این را با آن مقایسه می کنی!؟حالا که اینطور شد تا نریم بیرون و یه پیتزا نزنیم و من عکسشو نذارم دلم آروم نمی گیره 😈😜
پاسخ:
حاجی این پیتزا که پیتزا نبود... این دوستای ما یکم تنبل تشریف دارن... وگرنه که می رفتیم یه نون و پنیر تپل بر بدن می زدیم.
این برنامه ی نون و پنیر حتمن اجرا میشه و اینکه یکم صبوری عنایت بفرمایید یه عکس پیتزایی بذارم من وای وای😁😁😁

سلام
آخه فک نمیکنی یکی ازاینجا رد شه دلش پیتزا بخواد؟!
مم باید ز بزنم به دوست جان :)
پاسخ:
اسلاموعلیکم
شما یه ندا بده... ما پیتزا رو فرستادیم دم درب منزل😊
البته اینکه به دوست جان بزنگی هم فکر خوبیه
:))
فقط دیزی!
پاسخ:
اول همبرگر
بعد پیتزا
کباب ترکی
سوسیس تخم مرغ و ...
:)
بعدشم یادمه بعضیا اکبرجوجه می زدن همش
:))
آخرش نفهمیدم همبرگر درسته یا همبرگرد.
کباب ترکی هم که مصداق تهاجم فرهنگیه.
سوسیس تخم مرغ هم که غذای بند چک برگشتی های اوینه.
پیتزا هم در رقابت با دیزی،شانسی نداره.
اون بضیا(طیب الله نفسه) هنوزم اکبر میزنن.
فقط دیزی!
پاسخ:
همبرگرد
ولی خوشمزه س
اینم خوشمزه س :))
اتفاقن اونی که شانس نداره دیزیه
:))))))))) نوش جونشون :)
تا موارد دیگه هست ... دیزی چرا؟
  • کوثر هستم از ققنوس:دی
  • عاقا من فقط اومدم بگم که من روزم!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    فاطیمون هستم از خونه مون...
    منم فقط در جوابت باید بگم که روزه م!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">