روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

شایدم راست میگه بیچاره :))))

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

از صب که این پروفایلو دیدم هی دارم می خندم

یه بار میگم خب فازش چیه؟

بعدش خنده م می گیره، میگم اگه مث تو فیلما واقعن از آینده اومده باشه چی😂😂😂😂

خدا حفظش کنه... من که کلی خندیدم 😂😂😂 

  • ۹۵/۰۵/۱۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

این دوربین مخفی نیست؟! :))))
پاسخ:
نه... این داستان کاملن واقعی ست
:)))
  • مهدی خطیبی
  • گروه شرکت های فرنیرو

    http://fiber-optic.blog.ir/
    صفر پست،1074 فالور!!؟
    نکنه فالوراشم از آیندگانن!؟((:
    پاسخ:
    نمی دونم دیگه.
    ولی به نظر من راست میگه😂😂😂
    من نگران اون1074 نفرم :)))
    پاسخ:
    واقعن نگرانی هم داره 😂😂
    چطوری بدون پست اینهمه فالوئر داره؟!!


    از اینجا خیلی خوب معلوم نیست. قیافه اش هم شبیه آیندگانه؟!
    پاسخ:
    برا منم عجیب بود والا.
    ...
    قیافه ش معمولیه... ممکنه تغییر قیافه داده باشه :)))
    از نظر فیزیکی که ممکنه.حالا اگه به من هم مث این بنده ی خدا نخندیدین و حالشو داشتین میتونم بهتون توضیح بدم!تاریخچه ی زمان هاوکینگو نخوندین مگه؟!
    پاسخ:
    خنده م از این جهت بود که مث فیلما طرف راست بگه بعد من که تو گذشته ام و این علم برام شفاف نیست باور نمی کنم.
    اگه حالشو داری توضیح بده... دوست دارم بدونم.
    فقط ساده باشه لطفن😎

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">