روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

تهران شلوغه،دستتو بده من... ؛)

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ

انقد خوشحالم و انقد حالم خوبه که نمی دونم از کجا شروع کنم.
...
از دو روز قبل که اومدنش قطعی شد، کلی حال خوب اومد سراغم و دل تو دلم نبود برای اومدنش.
برنامه هایی که تو ذهنم بود رو مرور می کردم. کلی هیجان داشتم و همش دلم می خواست که زودتر امروز بیاد.
...
امروز از راه رسید... خود واقعیشو دیدم. دست شو گرفتم. بی خیال همه ی آدما دوتایی تهران رو دور زدیم، خندیدیم، عکس انداختیم. پیتزا هم خوردیم.😉

 

 

 

دختر خونگرم کویر مرسی که با مهربونی و صمیمیتت امروز رو دو چندان خوش تر کردی به من. مرسی که این همه راه رو اومدی و کلی خسته شدی و بی خوابی کشیدی و تو این گرمای سوزناک مرداد تو شهری که خیلی هم دوسش نداری همراه من شدی.

تو واقعی ترین دوست منی تا همیشه❤
...
خوشحالی امروزم وقتی تکمیل شد که کوثر بهم زنگ زد گفت تو راه تهرانه. چقد امروز به یادش بودم.

میشه بمونی تا کوثر هم برسه؟

* عنوان اقتباسی از "تهران شلوغه، دستمو بگیر..." از وبلاگ میس واو

  • ۹۵/۰۵/۰۶
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

خوبه که از بی حالی و بدحالی درتون آوردن!
:)
کتابای ارشدو تهیه کنین!😊
پاسخ:
آره واقعن... تو این دو سه روزه حالم خیلی خوبه.
باید زود زود بیاد پیشم😆😉
...
فکر کنم همین ارشد منو دچار افسردگی کرده😎😎
راجع به عکسه هم بگم که از وقتی تو بلاگ مهمونتون دیدمش تا همین الان که دارم تو بلاگ شما میبینمش هی گشنمه و در حال غش و ضعفم!!!
:|
برم کلپچ بزنم بلکه این غش و ضعفم آروم شه!
پاسخ:
آخ آخ آخ... خوبه عکس پیتزاعه و قارچ و پنیره رو نذاشتیم😆😆
کله پاچه جبران نمی کنه که. باید بری کافه از همینا که تو عکسه بخوری فقط😊
خودمم دارم ضعف می کنم الان... کاش بازم بود😎😧
ینیا من عاشقتم😆آقا به منم خیلی خوش گذشت.الان ناراحت چیزایی هستم که تو لیست بود بریم بخوریمشون ولی نشد.😐مخصوصا اون میمونه😆😉
پاسخ:
می توو😎
من ناراحت اونایی که تو لیست بود و شد که بریم بخوریم هم هستم... بازم می خام😁😁
میمونه رو می ذاریم اول لیست برای سری بعد😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">