روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

سبکزندگیهدوستنداشتنی

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ

فکر می کنم بیشتر از هر چیزی به زود خوابیدن احتیاج دارم.

اینکه شب ها ساعت 9 بخوابم و صبح زود هم از خواب بیدار بشم.

این ایده آل منه برای خواب.

ولی تا نزدیکای سه کاملن بیدارم... بعدش هم هی بیدار میشم وسط خواب... و تقریبن بعد نماز صبح می خوابم تا ساعت 10 و 11.

برم تلاش کنم برای خوابیدن.

شب بخیر😊



  • ۹۵/۰۵/۰۴
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

زود خوابیدن عاااااااااااالیه
یه هفته تلاش میخواد
صبح زود پاشید و در طول روزم نهایتا یک ربع نیم ساعت بخوابید ، شب زودر خوابتون میبره

اگه شاغل نباشید میتونید زمانتون رو تنظیم کنید
خیلی خوب میشه چون اصلا این سبکخواب به بدن ضرر میزنه
پاسخ:
با وضع زندگی این روزا زودتر از 12 نمیشه خوابید.
اصلن جای شب و روز عوض شده
من جدیدا هم شب می خوابم هم روز😐😐😐تابستان خود را چگونه گذراندید!؟در خواب😐😕
پاسخ:
انقد نخواب ... بیا دوتایی بریم پیتزا بخوریم😆😆
کی میای؟😎
سلام سلام سلام
مرغ زود میخوابه.😊یک بخوابین تا اذون،بعد از طلوع خورشید هم دو ساعت بخوابین کافیه و به موقع!
:)
چه خبرا؟احوال شما؟چه میکنین این ایام؟
پاسخ:
من زود خوابیدن دوس.
9 بخوابم تا 3 و 4 😎
خوبم ... مرسی... زندگانی را نظاره می کنم.
اند یو؟😊
منم ببیرین فقط من پیتزا دوس ندارم،برام از دکان برگر دبل چیز برگر بگیرین!
:/
پاسخ:
امروز رفتیم ... دیر گفتی بالام جان.😔
یه روز دیگه می ریم😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">