روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

دیگهچیزینمیگم... اینآخریشه:)

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ

این روزا فهمیدم که:

حق ندارم حال بد خودمو تو ظاهرم نشون بدم

حق ندارم حوصله نداشته باشم با کسی حرف بزنم و جوابشو بدم

باز خواست شدم برای حال بدم.

اونایی که مثل سابق نذاشتم از حال بدم خبردار بشن که هیچی. 

ولی اونایی که فهمیدن درک نکردن.

آدما که نباید همیشه حال و حوصله داشته باشن.

این روزا برای من خیلی سخت گذشت.

ولی قول میدم که دیگه نه اینجا بنویسم از حال بدم... نه با کسی حرف بزنم.

شاید تقصیر خودمه...

همین!


  • ۹۵/۰۵/۰۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

:)))))))
رفتاری که باعث میشه ادم ناراحت میشه فقط ساکت باشه..
تجربه کردم خیلی بده
پاسخ:
سکوت خیلی خوبه... من دوست ندارم باعث ناراحتی کسی بشم... ولی یه وقتایی هم آدم طاقت نمیاره سکوت کنه.
 امروز از دست یه بنده خدایی واقعن ناراحت شدم.

به نظر من بد فهمیدی!
این حق مسلم هر کسیه یه روزایی بی حوصله یا ناراحت باشه،حاله خودش دوست داره بد باشه😉😈بعدشم اینجا هم ماله خودته پس حق مسلمته هر حال و احوالیتو ثبت کنی.😎
پاسخ:
آخه وقتی حرف می زنم عذاب وجدان هم می گیرم😎😎
miam hala eteraz mikonam be in post,felan shoma haminghad bedoonin k etefaghan bazia bayad narahatie shoma ro mottale beshan
پاسخ:
اعتراض😨😨😨😨
رفتی خارجه؟!
کامنتات خارجی شدن چیرا؟😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">