روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

عنوان ندارد

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۱۷ ق.ظ

بازم می دونی؟!!!

از پست های قبلی مشخصه چقد حال روحم بده.

ولی خب فک می کنم همین قدر ناله کردن کفایت می کنه.

دیگه باید کاسه کوزه ی ناله رو جمع کنم.

  • ۹۸/۱۱/۲۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

اتفاقا اصلا هیچ چیز قابل تشخیص نیس.

پاسخ:
خب اینجا صراحتا اعلام می کنم که حال روحم خرابه.
و هر روز دلم می خواد گریه کنم.
و بعضی روزا از در محل کار که می زنم بیرون گریه می کنم.
از دست دروغ گوهای حال بهم زن بدقول بی مسئولیت.

سلام

نوروزتون مبارک باد و ایشالا بختیار و بخت آور زیر سایه ی توجهات آقاموسی بن جعفر(ع)صحت تن و سلامت ایمان قرین شما و خونواده ی محترمتون باشاد!

ایشالا احوال روزای شما به احسن الحال تبدیل شن و بلطف خدا روزایی رو ببینین که  از وجد و شادی سرریز شین،کربلا و نجفتون براه و رفاقتاتون پایدار باد!

 

پاسخ:
سلااام.
سال نو شما هم مبارک.
طبق معمول انقد خفن نوشتی که من چیزی جز همینایی که گفتی نمی تونم بگم.
انشاءالله که کنار خانواده بسیار بسیار خوب و خوش و سلامت روز و روزگار رو سپری کنی و هر چی که خیره براتون اتفاق بیفته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">