روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

کار و پول و قدیما و الان و آدما و زندگی

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ب.ظ

می دونی!!!

من هنوزم میگم کار کارمندی روزانه، کار خانوما نیست. حداقل برای من نیست.

اینکه صبح بری و شب برسی خونه.

خسته و افسرده و نالان.

راستشو بخوای محیط کاری من جزو محیط های کاری خوبه.

ولی بازم خاله زنک بازی هست. نامردی هست. دروغ هست. بی اعتمادی هست...

آدما چه خیری دیدن از این همه دغل کاری؟از این همه بد خواستن برای دیگران؟ و...

چقد از دیشب دلم برای قدیما تنگ شده.

با همه ی سختی های مخصوص خودش.

می دونی!

اون سالا درد داشت... غم داشت... ولی شیرین بود.

ینی یه روزی میاد که یاد این روزا میفتم و میگم درد داشت! غم داشت ولی شیرین بود؟!!!

یه چیز دیگه رو هم می دونی؟!

آدما

یا کار دارن و پول به جاش وقت ندارن و حالشون بده.

یا کار ندارن و پول به جاش تا دلت بخواد وقت ندارن و حالشون بازم بده.

 

 

  • ۹۸/۱۱/۲۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

من بارها گفتم جای صنف مونث خونه س.

من اون قدیمایی رو که میگین سن و سالم قد نمیدن یادم بیاد.

واقعا باید قدر شما قدیمیا رو دونس اصلا دیروز تلویزیون می گفت که آدمای هم سن و سال شما برکت خونه هان و نباید تو خونه ی سالمندانشون گذاشت.

:)))))))))))))

من نمیدونم درد و غم داشتن با شیرینی چطور جمع میشن.

پاسخ:
:))))))))))))))
دیووونه.
اینجوری جمع میشه :()()()()

من بارها گفتم جای صنف مونث خونه س.

من اون قدیمایی رو که میگین سن و سالم قد نمیدن یادم بیاد.

واقعا باید قدر شما قدیمیا رو دونس اصلا دیروز تلویزیون می گفت که آدمای هم سن و سال شما برکت خونه هان و نباید تو خونه ی سالمندانشون گذاشت.

:)))))))))))))

من نمیدونم درد و غم داشتن با شیرینی چطور جمع میشن.

پاسخ:
آره یادمه کوچولو بودی :))))

من طرفدار وضعیتیم که پول دارم و کار ندارم بجاش وقت دارم و حال میکنم هرچند الان کار دارم و پول ندارم وقت هم ندارم(بنظرم وقت نداشتن کلا بهونه ی واقعی نیس!بیشتر حالش رو نداریم!).

پاسخ:
منم طرفدار همون وضعیتم.
من که همه ش یا سرم درد میکنه یا خوابم میاد.
یا از دست یکی عصبانیم دعوا کردم.

به کی رای میدین؟

پاسخ:
لیستی رای نمیدم قطعا!!!
بقیه شو نمی دونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">