روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

خبر اینکه...

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ب.ظ
  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

چنتا از مستندا رو دیدین؟

مگه حمیدرضاتون مریض بود؟

عراق همیشه همینطوری ناامن بود.شهرای روسیه هم ایشالا ناامن شن.ژاپن رو ولی هستم.ضمنا بنظرم از همسایه ی شرقی ایران،پاکستان غافل نباشین.

از شماها کسی آنفلانزا نگرفت؟!

 

پاسخ:
4 تا
حالش بد شد یهو. الان خوبه
عراق... سرزمین بی ثبات...
بذار من یه دور برم بگردم بعد نا امن شه حداقل
من از بچگی عاشق ژاپن بودم و هستم و خواهم بود. خیلی خوبه
چرا انقد پاکستانو دوست داری؟
نه هنوز.
ولی هفته پیش هی دعا می کردم یه هفته بگیرم آنفلانزا نرم سرکار😆😆

ادامه ی مطلب هم بسیار مطلب خوندنی تری بود.

پاسخ:
دستم خورد رو ادامه مطلب. بعد با گوشی نشد حذفش کنم.
حوصله لپ تاپ هم نداشتم😁😁

دیر بدیر هم سر میزنین!

پاسخ:
تقریبن به درجه ای از نبودن رسیدم که همه ازم خبر ندارن.
صبح میرم. بوق سگ(هشت شب😎) میام.
یه دور دور خودم می چرخم وقت خوابم میرسه😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">