روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم...

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ب.ظ

می دونی رفیق...

دلم می خواست بلد بودم ساز دهنی بزنم

صدای ساز از ته دل آدم میاد...

.

.

.

+عقل هی فلسفه می بافد و ما می خندیم...

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

خداروشکر ما همیچکدوم از عمله جات طرب نیستیم.

پاسخ:
خداروشکر خداروشکر 😒

خب حالا

پاسخ:
خداروشکر خداروشکر 😒

دیدی فاف چی شد!؟ در شرایط سخت تهرون اومدن گوشیم دوباره خاموش شد روشن نشد. سه روز بی گوشی بودم. الان اومدم کویر بردم به همونی که ازش باطری گرفته بودم گفت از باطریشه. گفت شنبه برات عوض می کنم. گفتم من تا شنبه دووم نمیارم. باطری گوشیه خودشو داد گفت بیا تا شنبه دستت باشه. الان معلومه خرسندم^__^

پاسخ:
معلومه 😂😂😂
اصن ام الدغدغه ای 😁😁

چخبر؟

پاسخ:
سلام.
به پست آخر مراجعه شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">