روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

کاش سفری، کوهی، دشتی و دمنی در راه بود

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

دیروز روز غمگینی بود برای من.

غمش با غم ها و ناراحتی های زود گذر فرق داشت.

از اون غم ها بود که آخرش رسید به های های گریه کردن و مامانم اومد نشست کنارم.

سر همه چی غمگین بودم و دل شکسته...

آخرش سر بهونه ی بچگانه ای زدم زیر گریه. به مامانم گفتم تو برای "ر" خوراکی شو میاری تو اتاق. برا من حتی چایی هم نمی ریزی!

بعدشم بغض چند ساعته م شکست و حالا گریه نکن و کی گریه کن.

هنوزم دلم سنگینه. هنوزم دلم گریه می خواد.

خیلی خیلی کم پیش میاد من اینجوری غمگین بشم.

کم یا زیاد فکر می کنم نباید بهش رو بدم. 24 ساعت کافیه برای این غم.

دیگه باید شیفت کنم رو همون حال خوب و دنیا ارزش این حرفا رو نداره و بهتره که تلاش کنم و از این حرفا.

  • ۹۸/۰۸/۱۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

بیا بغلم👭

پاسخ:
بگشا آغوشت را...
🙆🙆

سلام

زیارتتون قبول!

:)

چی شد حالا یک عدد فلاسک وردارین بهونه ی الکی نگیرین!

گریه او نباشین!مرد باشین!

پاسخ:
سلام.
مچکرم.
:)
کاش همین قدر راحت بود.
گریه او نیستم. 
از وحشی اومدم😃

من رمز مطلب رو زدم پست پایینی واز نشد بهم برخورد!

:\

پاسخ:
123123

حال نمیکنم دوستام سرحال نباشن!حالتون رو خوب کنین.اگر تهران بودم میومدم دشت و دمن هم میبردمتون.

پاسخ:
خودم باید یه فکری به حال خودم بکنم 
اینجوری لافایده

نامرد بی وژدان

پاسخ:
خودتی 😛

بیاین بنویسین بگین خبرا چیاس؟

پاسخ:
خبر زیاد است و قصد نوشتن نیز هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">