روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

هدیه ی فرهنگی

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵ ق.ظ

مدیر می خوان برای روز معلم کتاب بخرن.

پارسالم همین کارو کردن، یهویی و بی هماهنگی با ما :|

امسالم دقیقن همون برنامه داشت اجرا میشد که من صبح فهمیدم.😎

همکار میگن گل بخریم و مدیر مخالفند. منم کلن حال ندارم خودمو وسط مخالفتا بندازم. فقط اگه لازم باشه پیشنهادات و انتقاداتو منتقل می کنم.

صبح که داشتم با مدیر تلفنی حرف می زدم. گفتن کتابای پیشنهادی تو بگو.

منم کتابای پیشنهادی مو فرستادم. با این پیش فرض که حداقل اگر برا سایر اساتید پیشنهادم قبول نشد، اگر خواستن برای منم کتاب بخرن، شاید برای من از لیست خودم انتخاب کنن. کلن تیری در تاریکی رها کردم رفت.

...

وقتی داشتم از لیستم، کتابایی که فکر می کردم مناسبند رو انتخاب می کردم، رسیدم به کتاب "نقاشی قهوه خانه ای".

تو گوگل سرچ کردم ببینم قیمتش چنده و برا مدیر بفرستم که دیدم 97 هزار تومن ناقابله. کلن از پیشنهاد دادنش پشیمون شدم.

برا این یکی باید گلریزون بگیرم تا بتونم بخرمش😐

...

از خدا که پنهون نیست، از شما چه پنهون سه تا از کتابایی که فرستادمو مطمئنم مدیر باهاشون مخالفه، ولی فقط به نیت این که شاید برام بخرن فرستادم😆

اینا:

من در رقه بودم خاطرات محمد الفاهم عضو جدا شده داعش

به من گفتند تنها بیا (پشت خطوط داعش)

با رمان شیفتگی ها از خابیر ماریاس

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۶)

غصه نخورین 2تا کتاب اول از اون3تا رو دارم خودم بهتون میدم.نقاشی قهوه خونه رو هم بچه ها برام خریدن بدستم خواهد رسید.خوندم اونم بهتون میدم.
پاسخ:
غصه که نمی خورم، فقط من کتاب پس بده ی خوبی نیسدما.
گفته باشم😂😂
شما پس ندین.
پاسخ:
پس وجدانمو چیکار کنم؟😎
منم که می دونی از این کتابا ندارم وگرنه چون کتاب پس بده خوبی نیستی بهت نمی دادم😏
پاسخ:
باورت میشه من هنوز نمی دونم تو چه کتابایی می خونی؟ اصن یکی از سخت ترین کارا اینه که بخوام فکر کنم برا تو کتاب بخرم. 
فقط شعرو می دونم می خونی.
ولی از این کتابا هم بخون. نخونی از دستت رفته😎
نمی گم که بخشی از من بر تو ناشناخته بمونه😆😎
پاسخ:
هسته ی نوعی گلابی😒
خودت درست بخونش😎
😂😂😂
پاسخ:
هنوز نظرم همونه 😁😁
:|:
پاسخ:
های
کجایین؟
پاسخ:
سرکار و کار کار در حال حاضر
:\
پاسخ:
😁
نقاشی قهوه خونه رو من قصد دارم بهتون هدیه بدم.
پاسخ:
وای نه!🙈
:/
پاسخ:
😉
شما کجایین؟!
پاسخ:
همه جا و هیچ جا

?R

پاسخ:
Y

?U OK

پاسخ:
ES

شما کجایین؟

نامرد

پاسخ:
یه بار اومدم از ماه رمضون تا زمان حال رو نوشتم. پرید.
اصن انقد حالم گرفته شد که نگو

نامرد!

پاسخ:
😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">