روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

علی شور شیدایی من

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ق.ظ
از نجف یه نگین عقیق خریدم.
تمام سفرم با ذوق و شوق از خریدنش گذشت
وقتی اومدم تهران نگینو گذاشتم یه جای امن و هرازگاهی می رفتم سراغش، ولی امیدی به انگشتر شدنش نداشتم.
یواش یواش فکر اینکه بدم برام انگشتر بسازن از سرم افتاد. انقدر آرزوی دوری شد که گفتم اینم به تاریخ می پیونده.
یه روز خواهرم گفت نزدیک عیده، نگینتو بده برات انگشتر درست کنن.
وقتی که این حرفو زد از سرم گذشت حالا که نگینو از نجف گرفتم و میلاد مولا نزدیکه بدم بسازنش تا روز میلاد دستم باشه.
روز تحویل گرفتن انگشتر آقای جواهرساز بهم گفت قیمت ساختش میشه 120 تومن. بعد چند لحظه ساکت شد و موقع کشیدن کارت گفت به نیت یا علی برات 110 کشیدم.
اسم حضرت رو که برد هنگ کردم...
قلبم روشن شد...

.
.
کتب نوشت: مثنوی-غزل علوی تحیر از سید حمیدرضا برقعی رو بخونید این روزا و از کلمه به کلمه ش کیف کنید. 
.
.
راز خلقت همه پنهان شده در عین علیست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علیست
.
کلیپ نوشت: خانه ی پدری رو هم ببینید و نوش روانتون کنید
.
+ خانه پدری
.
السلام علیک یا ساقی
من علیک السلام می خواهم

+ اوایل که این کلیپ پخش شده بود برای مدیر گذاشتم ش و خودم رفتم سمت پنجره. یهو یه خانوم اومد تو دفترو با چهره های اشکبار ما دو تا مواجه شد. قشنگه دیگه. هزار بار دیدنش هم کمه.

💚 عید میلاد مولا مبارک ترین باشه برای همه ی ما💚


تازه این اول قصه ست حکایت باقیست
ما همه زنده بر آنیم که رجعت باقیست

رفته ساقی که قدح پر کند و برگردد
عرش را غرق تحیر کند و برگردد...


  • ۹۷/۱۲/۲۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

چه انگشتری شده، مبارکت💖ایشالا برم کربلا منم می خرم🍀
پاسخ:
خودم خیلی دوسش دارم😎😎
انشاءالله.از اون روز که گفتی بیا بریم افتاده تو سرم. کاش میشد...
عه، پس بیشتر بهش فکر کن، باهم می ریم ایشالا😍
پاسخ:
خیلی دلم می خواد
آدرس بدم انگشتر رو بفرستین بیاد.
یه سری سنگ از هند آوردم همه رو دزدیدن.
پاسخ:
آدرس بده. ولی قول نمیدم انگشترو بفرستم😆
تاجر شدی؟ تجارت سنگ می کنی؟
سود داره؟
منم شریک می کنی؟😎
فقط سرمایه اولیه شو بهم قرض بده😂😂😂
نه مسافرت بودم از اونجا خریدم آوردم این دفه رفتم از پاکستان میخوام بخرم.
پاسخ:
جدیدن همه ش هند و پاکستانی ها!!!!
عمان هم برو. جدیدن افتادم تو خط عمان! خیلی خوبه😎 من که نمیرم البته😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">