روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

الحمدلله

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

دلگیرترین عید دنیا مبارک.

🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼

  • ۹۵/۰۴/۱۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۹)

چرا دلگیر!؟
عید شما هم مبارک😊
پاسخ:
من قبل ماه رمضون کلی می ترسم از روزه گرفتن...
ولی وقتی تموم میشه کلی دلم می گیره😕
مرسی🌹🌹🌹😘
دلتونم وا میشه با اولین لقمه ی صبونه!بله!
:)))))))
عیدتون مبارک و روزه نمازتون قبول!
(عیدی چی بگیریم ازتون؟)

پاسخ:
دائمی که نیست... ولی وقتی عیدو اعلام می کنن دلم می گیره.
انگار که خدا داره میره از پیشم... یه همچین حسی.
ممنون... از شما هم قبول باشه😊
چی دوست داری؟😎
حوصله ندارم برم نماز عید!😄
پاسخ:
منم خاب موندم... تمام شب تلاش کردم بخوابم... ولی نشد.
ساعت 6:30 خابیدم😐
عید شما هم مبارک
ایشالا باقی سالتون دل انگیز
پاسخ:
ممنونم
همچنین برای شما
  • فاطمه غلامی
  • عید شما با تاخیر مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    🌹🌹
  • فاطمه غلامی
  • سلام علیکم
     زین پس ان شاالله به جای وبلاگ خسر با این آدرس جدید مزاحمتان خواهم شد
    پاسخ:
    سلام...
    خدمتتون می رسم... موفق باشید
    😊
    ?H R U
    پاسخ:
    خوبم... خودت چجوری؟
    متوسط
    پاسخ:
    متوسط خیلی خوبه
    :)
    متوسط متوسطه،خیلی خوب خیلی خوبه،کلا اگه متوسط خیلی خوب باشه،پس خوب میشه عالی و عالی میشه خیلی عالی و خیلی عالی میشه معرکه و معرکه میشه بی نقص و بی نقص بی معنی میشه!
    الان حالم بده فکر کنم از توضیحات معلوم باشه.😄😀😊
    پاسخ:
    فک کنم دیگه متوسط نیستی😁
    درکت می کنم😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">