روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

اینرهکهمنمیرومبهترکستاناست :|

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ

داره حالم از خودم بهم می خوره.

  • ۹۵/۰۴/۱۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

منم که حس کنجکاویم در حال حاضر در حد صفر کلوینه،راستش الان استیکر "حالم خوبه" وصف منه!در حال حاضرم برام مهم نیست چقد خوبم|: "حالم خوبه"//:
پاسخ:
://
از صب ولو شدم رو تخت و تقریبن که نه!!!! دقیقن هیچ غلط خاصی نمی کنم.
حالم داره از این اخلاق گندم و شرایطی که برا خودم ساختم بهم می خوره.
امروز دیگه خیلی از خودم تعریف کردم😐 برم به ولو شدنم ادامه بدم.
منم حالم خوبه😒
چی هس حالا این اپلیکیشن؟
خب برنامه ریزی کنین!عه!کتابی فیلمی چیزی.

پاسخ:
از 780 باید بگیریش.
این یه ماه تو ماه عسل هی تکرار می کرد.
منم روز آخر گفتم بگیرم ببینم چیه😎
اتفاقا این چند وقت بعد مدتها نشتم به فیلم و انیمیشن دیدن. 
ولی کلن راضی نیستم از دست خودم.
بچه ی بدی بودم... بدتر شدم😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">