روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

مملکتهوشمند!!!!

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

مملکتی که 24 ساعته سیستم هاشون قطع میشه، واقعن فازشون چیه که همه چیو هوشمند کنن؟

+ یه ساعته تو صف نیستم من... قشنگ جلو درم! وایستادم برای گرفتن عکس آنلاین برای کارت ملی هوشمند!!!!


++ فقط پول می گیرن.


  • ۹۵/۰۴/۱۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

هوشمند فک کردی چیه!؟ فامیله،فامیل!تو این مملکتم که همه چی فامیل بازی!!
نصف مدرسه هامون هوشمنده،یه تخته و یه پرژکتور گذاشتن بعد مدرسه یه آزمایشگاه درست درمون نداره ولی خب هوشمنده!
پاسخ:
مسئولین نا محترم هر چند وقت یه بار یه دودوتا چارتا می کنن می بینن ملت خیلی داره بهشون خوش می گذره... میگن بذار یکم بیشتر صف وایستن... یکم هم خرجای آقازاده ها میره بالا... بالاخره باید از یه جایی پول تو جیبی هاشون دربیاد دیگه😠😠😠😠


مونده تا برسییییییییییم
پاسخ:
اگه برسییییییییم!!!!
  • ایمانالان
  • یه توضیح جامع بدین ببینیم کجا کار داشتین که کارت ملی هوشمند میخواست و چقدش پیش رفت.
    کارت ملی من از نوع خنگه.یه کارت پرس شده.
    +صف که دیگه عادت باید شده باشه که.
    ++این که دیگه باید از عادت هم اونورتر،چیزی تو مایه های وظیفه شده باشه.
    :|
    پاسخ:
    تازه رفتم اقدام کردم برای دریافتش.
    پولا رو گرفتن... دیگه قراره سه ماه دیگه پیام بدن که پاشم برم کارتمو بگیرم.
    یه 20 تومن موقع ثبت نام اینترنتی گرفتن... 16100 هم تو اداره ی پست.
    +من جزو خوش اخلاق ترین افراد صف بودم... آقایون هی ازم سوال می کردن چی شد... الان اوضاع چطوره😂😂 عادت کردم دیگه.
    ++ ولی هر کاری می کنم به این یکی نمی تونم عادت کنم😁😁
  • ایمان بری
  • تمشکه؟اون تمشکه؟اون چیه؟بلک بری؟بلک بری؟!فشارم افتاد!
    :/
    پاسخ:
    شاتوت با توت سیاه فرق داره؟
    ما به اینا میگیم توت سیاه... خاستم از دونوع توت های موجود در باغچه عکس بندازم که شد این عکس.
    تموم شدن دیگه... وگرنه برات می فرستادم
    ؛ )
  • ایمان نوستالجی
  • تو محله ی مادر بزرگم اینا خدابیامرز از این تمشک و بلک بری و سیب و انگور بلغاری و اینا خیلی زیاد بود.داهات ما اون موقع اینطوری بود.ما میچیدیم به خدابیامرزا میفروختیم بعد خودمون میخوردیمشون.بعد میرفتیم بستنی و پفک میخریدیم مث اسب میچریدیم.
    :)

    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه...چه کودکی خوبی داشتی بابام جان. منم دلم دهات می خاد.
    یه حیاط داریم که همه با تمام قوا می خان خرابش کنن😢
    دهاتتون الان چجوری شده؟
    شاتوت اینا نداره دیگه؟
  • ایمان داهاتی
  • داهات ما البته شهرستانه رسما از 40سال پیش ولی برای ما داهاتمونه هنوز.
    بهتون بر نخوره ولی تهرونیا هر جا میرن،صفا و حال ازش فرار میکنه،داهات ما هم مستثنا نیس.الانم داره از این درختا و میوه ها منتها میفرمان بزرگ شدم صحیح نیس برم لبلبو خوری(لبلبو چیه؟تحقیق کنین!🤓😎😊)چون که دون شان منه.
    پاسخ:
    داهاتتون پا برجا ایمان داهاتی😊
    تهرانیا به خودشون هم رحم نمی کنن... الان معلومه من چقد ناراحتم از اینکه درختا رو قطع می کنن؟😕 امیدوارم صفا و حال برگرده به داهاتتون.
    لبلبو رو نفهمیدم چیه ولی من با این سن آویزون درختا میشم توت می چینم... به نطرمم زشت نیس😎

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">