روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

۲۸سالگی

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ

یک عدد فاطیماه دی ماهی ۲۸ ساله هستم که برام کیک نخریدن عکسشو بذارم.😎







به امام رضا(ع): ممنون که اجازه دادین سال جدیدمو کنار شما شروع کنم ❤❤

  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۵)

نبودی که روز تولدت. حالا برگرد شاید یه سورپرایز منتطرت باشه😉😆
بازم تولدت مبارک.. با یه عالمه ارزوی قشنگ😍 
اهان راستی تو سورپرایز من یه کاغذ کوچیک زردم بود، اونو دیدی!؟😎
پاسخ:
هیچ خبری نبود 😐😐😐
مرسی❤❤ خیلی خوشحالم که دوستم شدی 🌺🌺
اره اومدم خونه دیدمش. خیلی خوب بود 😍😍
تولدت مبارک دی ماهی جان:)
پاسخ:
مرسی دوست خوبم 🌹🌹🌹
قشنگ مشخص بود که درحال خوندن نماز برای من بودین.                                   :))))))))))))))))))))
هی از اینور عراق میرین اونور ایران هی زیارت میکنین و توفیق صحن و ضریح بهتون میدن،قدر بدونین.
به فکر اضافه وزنتونن که کیک نمیگیرن حالا شما حلیم خان،شله مشدی بزنین به نظرم کمتر از کیک بی بی و کیک سولدوش نیس.البته شما بی سلیقه تر از این حرفایین.                                                 D:
+
HBD & God bless U with happiness
+
Joyeux anniversaire et je vous souhaite  plein bonheur 
+
عقبال ألف سنة و أنت بخیر
پاسخ:
عههه.انقد تابلو بود؟😂😂
امیدوارم که لایق این لطفی که بهم می کنن باشم.
شله مشهدی که خیلی خوشمزه س. ولی نمی فروشن جایی. 😐
چه تبریکات بین المللی طوری. خیلی مچکرم. همیشه دلت شاد باشه ای پسر. هی بری زیارت ایشالا 😊🌱
  • ** دلژین **
  • تولدت مبارک فاطیماه 💜💜💜 
    سلامت و شاد باشی عزیزم
    پاسخ:
    مرسی دلژین جان.
    ممنون از دعای قشنگ ❤❤❤
    حلیم!
    پاسخ:
    باز خوبه حلیم می فروشن.
    نبودی! جمعه پیش یه حلیم خوردم خداااا 😆
    الان دارین برمیگردین؟
    پاسخ:
    الان دیگه خونه ام. چند ساعته رسیدم ☺
    برای شله مشدی،میگفتین آدرس میدادم،رفقا بودن! :\
    پاسخ:
    الان آدرس بده برا دفعه بعد 😂😂😂
    با اون اضافه وزنتون! 
    پاسخ:
    با اون اضافه وزن خودت 😎
    من درحال مبارزه با رژیمم!:)
    پاسخ:
    ینی نزدیک به انفجار؟ 😆😆
    شما ولی در پی حفظ رژیم بودین!
    +فوقش2 روز با رژیم همراهی میکنم کم میکنم.
    پاسخ:
    نه دیگه. در پی حفظش بودم الان این نبودم که 😐😐
    هی قطع و وصل میشه
    + خدایی بیشتر از دو روز همراهیش می کنم. چرا کم نمیشه؟ 😐😐😐
    اوع!
    پاسخ:
    الو بود قدیما 
    :)))
    :\
    پاسخ:
    برفو دیدی؟ :)
    سلام 
    پاسخ:
    سلام :)
    دیدم.ولایت بودم،اونجا دیدم.دیشب اومدم.روضه ی حاج آقا محمود رو از دست دادم. :\
    پاسخ:
    اونجا فایده نداره. اینجا باید برفو میدیدی 😎😎
    خوش برگشتی پسرم 😊
    الوع!
    پاسخ:
    اصن نمیگی الوع دلم میگیره :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">