روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

حقهمدارندخب!!!!

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ب.ظ

آقای همسایه ی واحد دو... پاشو قطع کردن چند روز پیش.

حالا بقیه ی همسایه ها می خان یه گوسفند قربونی کنن.

فکر کنم یکم ترسیدن!!!

  • ۹۵/۰۳/۲۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

واقعا حق دارن!چه ساختمون رعب انگیزی دارین😕😁
پاسخ:
تو حیاطمون 
توت داریم
انار داریم
گردو داریم
خرمالو داریم
انگور داریم
زیتون داریم
انجیر داریم...
اینا می خان خراب کنن حیاطو.
آه درختا نگیره ما رو؟😐
درختا رو قطع نکنن... قربونی لازم نیس.
چه حیاط باحالی دارین😊
نمی دونم چقد واقعیه یا خرافات ولی قدیمی های ما تو کویر می گن کندن درخت توت خوب نیست😐
پاسخ:
حیاط مون عین جنگلای شماله...
هر کی میاد کلی حسرت می خوره.
ولی همیشه ما آدما دنبال بزرگتر شدن خونه هامون و بیشتر شدن پول تو جیب مونیم.
اصن فکر کردن به این که یه روز درخت توت نباشه، غم دنیا رو میاره تو دلم.
:|
دیابت داشت؟عجب ساختمون پر تلفاتیه!صدقه ی سنگین بدین!
پاسخ:
فک کنم... نمی دونم!
کلن من خیلی در جریان نیستم... سرمو می ندازم پایین... بدو بدو یا میرم بیرون... یا از بیرون میام خونه.
ولی فک کنم همه همسایه ها آمار منو دارن😁
ووووی بلا به دور
چه ساختمون پر ماجرایی
یه هشتگ منوبچه های محل باس بزنی:)))
پاسخ:
چند ماه پیشا هم یکی دیگه از همسایه ها فوت کرده، تو اون یکی وبلاگه نوشتم... فک کنم تو نخوندیش.
فعلن که ماجراها افتاده تو ساختمون ما!!
خدا آخرعاقبت ما رو بخیر کناد
:)
راسدی! فک کنم یکی از دخترای همساده هم عروسی شده چند وقت پیشا
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">