روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

صبر+درد

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ق.ظ

وَاسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ وَإِنَّهَا لَکَبِیرَةٌ إِلَّا عَلَى الْخَاشِعِینَ 

از صبر و نماز یاری جوئید (و با استقامت و کنترل هوسهای درونی و توجه به پروردگار نیرو بگیرید) و این کار جز برای خاشعان گران است.

جزء یک... سوره ی بقره... آیه ی 45


+ امروز چنان دردی اومد سراغم که مث مار گزیده ها به خودم می پیچیدم.

البته تا حالا مارگزیده ها رو ندیدم که چجوری به خودشون می پیچن... ولی من اشکم در اومد.

وقتی آروم گرفتم، فقط شکر می کردم.

این قسم دردها، شدیدترین نوعش هم آدمو نمی کشه. ولی قطعن جون آدمو به لبش می رسونه. یادش میفتم نفسم بند میاد.😢

خدا به همه ی مریضا اول صبر و تحمل بده... بعد شفا.


  • ۹۵/۰۳/۱۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۲)

  • آبجی خانوم
  • الهی آمین

    حالا خوبی الان ان شاالله
    پاسخ:
    :)
    بهترم الان
    :)
    الهی آمین.
    بعد از چته نصف شب هنوز درد داشتی آیا!؟من فک کردم خوابت برد.چقد تا نصفه شب تر بیدار بودی!!الان خوب استی؟!
    پاسخ:
    نه زیاد... کم بود... 
    اصن نخوابیدم.الان مثلن دارم سعی می کنم بخوابم
    :)

    البته بعید نیس با توجه به "ها" در "انها" منظور "صلاة" باشه.روایاتی هم هس که صلاة،ولایت و امامت امیر(ع) عنوان شده که سختشون بود.والله العالم!
    +شی شده؟!(با لحن فامیل دور)
    حالا جدی باز به کجا اصابت کردین؟بیماری که نیس خدایی نکرده!سردرد بخاطر کم آبی غیرعادی نیس زیادا،کم و بیش داریم همه.
    انقدم خوابیدن تو ساعات روزه داری خوب نیستا!نه که تشریف ندارین استقرائا نتیجه میگیرم کلا خوابین.
    :))))))))))
    دعا که میکنین؟با اسم دیگه؟
    ...
    کی حوصله ی امتحان فردا رِ دِرِ!!!

    پاسخ:
    دو خط اولو که در حدی نیستم که نظر بدم، هیچ.
    +اصابت خیلی خوب بود... جدی من چقد میزان اصابتم زیاده😂😂😂
    بیماری نمی دونم هست یا نه... ولی یه جور مرضه فک کنم😁
    من زیاد نمی خابم که... فقط سابقه ی 18 ساعت خاب تو ماه رمضونو هم دارم :))
    دعام خوب نیس... ولی چشم... دعا میکنم. :)
    ...
    فخر فروش😁😐
    برم بخابم تا ساعت یک ظهر😆😆
    عارضم که اگه افطار نکردین هنوز اینجا کلیک کنین.
    پاسخ:
    ای پسر کلیک نمیشه 😐
    بعد شما مگه ساعت چند افطار می کنید؟
    http://iraniii.persiangig.com/11111111.jpg

    پیش از افطار پیش از افطار

    پاسخ:
    شکل اون جوجه ی طفلکیه😐
    خیلی خوب سرخ شده... این خیلی ناجوانمردانه ست.😢
    خودت درست کردی؟😎
    ساعت هشت و نیم و خرده ای،وسطای اخبار بیست و سی افطار میکنیم مام!
    :/
    منظورم این بود که پیش از افطار برای دیدنش باحالتره.

    پاسخ:
    بیست و سی رو هنوز نگاه می کنی؟
    ما می زنیم آی فیلم پایتخت می بینیم... این نقی و ارسطو خیلی خوبن
    :)))))
    قسمت نبود که به هدف شنکجه گرانه ت برسی.😁😁
    :|
    من اصلا افطار درست نکردم امسال!الانم منتظرم یکی دلش بسوزه واسم غذا بیاره!این هم تو گوگل ایمیج یافتم،هدف شکنجه نبود بیشتر تلافی کردن اون فخر خواب تا ظهر فروختنتون بود که به سنگ خورد.
    بیست و سی که تموم شد اخبار بیست و یک،بعدش هم اخبار شبانگاهی،بعدش هم اخبار شبکه ی دو بعدش هم اخبار شبکه پنج،بعدش هم تکرار شصت دقیقه ی بی بی سی،بعدشم ماه خدای شبکه ی یک،بعدشم میزنم شبکه ی خبر!
    :\
    نقی خوبه.اون ارسطو ولی باید دوغشو بنوشه!

    پاسخ:
    عخییییییی...
    الان گرسنه ای؟
    من دلم سوخیده ها... ولی خیلی دیره... خطرناکه الان از خونه بیام بیرون. 😎 باید زودتر می گفتی:))
    تلافی خوب نیس... تلافی کار بدیه😁
    وسط این اخباری جات یکم هم ملازمان حرم و اینا هم ببین.
    تی وی تو خونه ی ما کلن یا آی فیلمه یا نسیم...من که راضیم😊 
    وای ارسطو عالیهههه... گوله نمکه بچه.
    😂😂
    الان خوبی؟
    پاسخ:
    بعلهههه
    :))
  • ایمان حیاتی
  • سلام
    بلاگفا ترکید.
    خدافظ!
    :|
    پاسخ:
    سلام چطوری؟
    چه شده مگه؟
    به سلامت
    :)
  • ایمان مرآتی
  • سلام
    بلاگفا درست شد!
    خدافظ
    :)
    پاسخ:
    سلام چطوری؟
    عه! چه زود درست شد!!
    به سلامت
    :)
  • ایمان معصومی نژاد
  • سلام
    بلاگفا خطرناکه!
    خدافظ
    :\
    پاسخ:
    سلام چطوری؟
    فرار کن... بیا اینجه.
    به سلامت
    :))))
    + من همین الان از خاب بیدار شدم... با چشمایی که باز نمی شد، اومدم ببینم خبری هست یا نه! بعدش هم می خاستم دوباره بخابم... این سه تا کامنتو که دیدم انقد خندیدم که کلن چشمام باز شد. خابم رفت ...ولی مگه دست خودشه؟ باز میرم می خابم😁😁
    ++ جای ایمان فلاح خالی بود😁
    چت شدع دوستم جان؟

    پاسخ:
    هیچی نشده... دیگه خوب شدم
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">