روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

یک سال و یک نگاه

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ







+ از بین روزایی که دوسشون داشتم انتخابشون کردم... بیشتر از این جا نمیشد

++ بعضیاشونو اینجا نوشتم... یه سری دیگه رو هم دوست داشتم بنویسم، ولی تنبلی  و خستگی مانعم شد. وقتی هم که حسش اومد دیگه وقتش گذشته بود.

+++ برای خودم سال خوبی بود...

++++به امید اومدن یه سال خیلی بهتر برای همه

  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

خیلی بده که مجبور شدم حجم فیلمو کم کنم تا بشه اینجا بذارمش...
بیان جان خب یکم حجمای اپلودتو ببر بالاتر 😐😐😐
پاسخ:
والاع 
می دونی که من هنوز نت ندارم که ببینمش ولی ندیده می گم به به، چه کلیپی((:
هر وقت دیدم یه کامنت دیگه می ذارم( ;

پاسخ:
والا من خودمم که تو خونه نشستم دیروز نت درست حسابی نداشتم... چه برسه به شمو دخترخاله 😉😉
زودی بیا😊
دیدم😎چه حس و حال خوبی. همش زیارت و خوردنی😆ایشالا امسالم سال خوبی باشه برات دوست جون😍
پاسخ:
پشت همه ی اون خوردنی ها ادما بودن ... از این زاویه بهشون نگاه کنی خوردنی ها کمتر به چشم میان 😆😆
❤❤❤
کلیپ خوبی بود بجز اونجاییشو که مات و شطرنجی کرده بودین تا نا نبینیم!!!     :)))))))))))))))))))) 
پاسخ:
آخی... اون قسمتو دوست نداشتی؟!!
حالا من خودم عکس فول اچ دی شو برات می فرستم 😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">