روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

یه همچین خانواده ی ترشی بخوری هستیم. :|

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ
پری روز یه شیشه بزرگ ترشی کلم قرمز درست کردم که برای عید اگه لازم شد کنار غذا ازش استفاده کنم. بعدش هم گذاشتمش دنج ترین جای یخچال.
چشم تون روز بد نبینه... همین دیروز نصفشو خوردیم. با همین روال پیش بریم امشب تموم میشه.


  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

ترشی کلم قرمز که راحته.راه به راه تا دیدی داره کلماش کم میشه یه کم خرد کن بریز تو سرکه ش(: به همین سادگی، به همین خوشمزگی.
ما این مشکلو با ترشی لیته داریم|:
پاسخ:
آخه من الان کلم قرمزو گفتم... می دونی امسال چقد ترشی درست شده تو این خونه؟
یه چی تو مایه های سالاده... برا هر وعده باید ترشی درست کنیم. .. خب خستم میشه دیگه 😆😆
همه رو اون حمیدتون میخوره من میدونم!
خونه ی پدری من هم بشدت اهل ترشی و تندین.
کلم چیز مزخرفیه!
پاسخ:
نه ... همه شو همه مون می خوریم.
خونه ی ما هم دقیقن همون ترشی و تندیه.
البته برا خود من شیرینی زیاد رو هم به موارد بالا اضافه کن.
من عاشق انواع کلمم بد سلیقه 😄😄
کدو که ندوست... کلمم که ندوست... کرفس هم که ندوست ... همه ش گوشت و ماهی دوست؟!! 😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">