روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

مقداریچرتوپرت!!!!

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

+من باید بشینم هزار جور حساب و کتاب کنم که اگه فلان چیزو نخرم... اگه فلان جا نرم... اگه فلان قدر صرفه جویی کنم، در فلان زمان می تونم فلان چیزی رو که مدت ها پیش می خاستم، بخرم.

بعد یهو یکی بیاد زارت 3 میلیارد بده، چار تا خط خطی که از سهراب سپهری مونده بخره. اسم خودش رو هم بذاره هنر شناس و قدر هنر بدون. 😞 

به خود سهراب بدبخت هم که چیزی نمی رسه... اون پیچاره هم معلوم نیست وقتی زنده بوده چقد دو دوتا چارتا کرده... والاع

:|

+ باید یه تدبیری بیندیشیم که تو این چند روزه یه مقدار آب ذخیره کنیم برای ماه رمضون. من از الان تشنمه.😨

برنامه ی امسالم برای افطار تا سحر هم خوردن هندوانه س. از سحر تا افطار هم فقط می خابم.😎

  • ۹۵/۰۳/۰۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۱)

اینا رو معمولا موسسات مالی و بانکا و بنگاهای اقتصادی-فرهنگی میخرن.
سهراب سپری؟!سپر جلو یا سپر عقب؟!
:))))))))
سهراب سپهری رو کلا مخالفم،نقاشیاش هم مث شعراش مفهوم نیس!
+من امتحانم دارم وسط ماه مبارک! 
:/
تکلیف حاج محمود هم روشن نیس تازه!خدا حاج منصورو حفظ کنه باید بیام ارک نشین بشم منم مثل شما!

پاسخ:
من الان عصبانیم... نمی فهمم چی می نویسم.
به هر حال سه میلیارد خیلی زیاده... یک دهم شو بیارن بدن به من... ثوابش هم بیشتره :|
سپر جلو :))))))))
+ امتاحان که دادی بدو بدو بیا بگیر بخاب... افطار تا سحر هم درس بخون و هندونه بزن بر بدن.
:))
من برنامه ی امسالمو گفتم... هیجا نمیرم... فقط هندونه تا خود سحر😁😁
خدا سلامتی بده بهشون 
هی بابام جان!حیف که تفام تموم شده وگرنه دعوتت می کردم به تف کردن تو روی روزگار(((:
من زیاد هندونه بخور نیستم ولی امروز داشتم فک می کردم میشه روز اول زولوبیا بامیه بخریم!؟آخر می دانی چیست ما همیشه صبر می کنیم چند روز از ماه مبارک بگذرد و حسابی کمبود قند و اینا احساس کنیم بعد تازه از روز سوم چهارم کلید زولوبیا خریدن را می زنیم(;
ضمنا اینو در نظر داشته باش ما انسانیم نه شتر!!به عبارتی توانایی ذخیره آب و غذا را برای مدت طولانی نداریم بابام جان!((:
پاسخ:
قبلن گفتم، الانم میگم... تف کن... کم نیار بابام جان 😂😂
اصن ببین چه آرزوهای کوچیکی داریم... الهی بمیرم برا خودمون 😐
ما اصن نمی خریم زولبیا بامیه... تو خونه ی ما یک عدد بابای به سلامت مواد غذایی اهمیت بده هست... نمی ذارن زولبیا بامیه بخریم :/
فست فود هم خودمون میریم بیرون می خوریم... چیپس و پفک هم می خریم بابام جان دعوا می کنن😢😢
+چند روزه دارم به همین فکر میکنم... باید یه چیزی شریه کوهان روی ما هم نصب میشد😐😁
عنوانو!
:)
پاسخ:
می دونم ... می دونم... خیلی دوس می داری
:)))))
ما هم ایضا پدرمون از فست فودی جات و پفک و اینا خوششون نمیاد!منم به عنوان یه دختر حرف گوش کن بر خود لازم می دونم یواشکی این چیزا رو به بدن تزریق کنم!((: در جریان هستی که((:
پاسخ:
همین که زولبیا بامیه می خرن، ده قدم جلویید
:)))))
تزریقاتت هم بد جور بالایه😂😂😂
منم خندم گرفت که انقدر پول برای یه تابلو! هدفش از خریدن چی بوده! الان سهراب ناراحته مطمئنن که اگه زنده بود اون همه پول میگرفت :)
پاسخ:
والا انقد پول دارن که دیگه هدف نمی دونن چیه... فقط خرج می کنن
:/

آره منم گاهی به این تفاوتها فکر میکنم.. :(

یه پیج رو خوندم :)

ان شالله ماه رمضون خوبی داشته باشی و هما هم خیلی خوشبخت شه :)

پاسخ:
ادم یه وقتایی گیج میشه از این تفاوت ها
:/
مرسی... همچنین برای شما
:))
بازم مرسی ؛ )
اینم نیو مطلب،یه وقت فکر نکنین ثبت موقت بودا!
:)))))))))))))
منتظر مخالفت محترمتان هستیم!
شمام مطلب جدید بذارین من مخالفت خونم کم شده.
پاسخ:
:)))))
مخالفت نمودیم
منتظر پاسخ مخالف شما نیز هستیم
😁😁

پست جدید؟عه!
...
یه صدقه ی درست و درمون هم بدین،ماه مبارک هم ایشالا پربرکت تر از هرسال باشه براتون!
پاسخ:
الان دعوا کردی؟😎
...
مرسی از توصیه ی خوب شما
:)
پس چی؟
...
من همه ی توصیه هام خوبه،شما مخالفت میکنین!
...
نماز صبحم نمیاد الان!
:|
پاسخ:
:/
...
همه ش که نه... یک در 10 هزار... اونم شاید
:)
...
خب نخون
:)))))
راستی عینکتون خیلی باحاله،فقط چرا انقد زرد شدین؟
D:
پاسخ:
 فقط یه دونه بود، اونم برای خودم بود فقط😊 بیمار شدم... آدمی که مار نداره زرد میشه😎
قشنگ معلومه حوصله ی صلاه و درس نداری ها
حوصله هست ولی کم است!انقد امتحانا رو بد دارم میگذرونم کلا پنچر شدم.این ترمو مشروط میشم.اصلا مغزم یاری نمیکنه ساعات روزه.دو هفته پیشش امتحان نیم تر گرفتن،شدم19،بعد پایان ترمش از 9تا سوال کلا به یه دونه نصفه جواب دادم.حالا شما بودین حوصله ی چیزیو داشتین؟
پاسخ:
دانشگاه ما 9 ترمه ارائه داد بود واحدا رو.
اکثر بچه ها هم با توجه به برنامه ی دانشگاه واحد برمی داشتن... ولی من درسمو هشت ترمه تموم کردم... حالا نکته ی جالبش این بود که این وسط من 17 واحد هم افتادم.
یکی دوتا از دوستام در جریانند... حالا سوالی که براشون مطرحه اینه که من اندازه ی یه ترم فقط افتادم... چجوری بازم 8 ترمه تموم شده؟
اینو گفتم که بدونی در نا امیدی بسی امید است😁😂
کم نیار... حوصله داشته باش.😊
البته اون موقع ها من یه خورده بچه ی خوبی بودم... معتقد بودم وقتی روزه ام خدا کمکم می کنه. بعضی از روزای امتحانو روزه می گرفتم. نمره م هم همیشه خوب میشد.
به خودت تلقین نکن.
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">