روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

یه سری تصمیمات مهم و جدی و جدید... اوه اوه :))))

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ

.

.

روی کوه ها پره برفه 

 آسمون آبیه 

دیگه لازم نیست کلی لباس بپوشیم تا از سرما یخ نزنیم.

اینا یعنی بهار خیلی نزدیکه. 🌼🌼🌼

.

.

.

+ از این هفته ای که میاد تا اطلاع ثانوی به جز جمعه های کوه و چهارشنبه های چوبکاری بقیه ی روزا گشت و گذار تعطیله.

+ فضای مجازی مخصوصن اینستا دچار محدودیت هایی میشن.

+ دیگه اینکه اگه مامانم می ذاشتن قطعن خونه تکونی رو با چند درجه ارفاق یکم ساده تر و سطحی تر برگزار می کردم و بی خیال یه سری خریدای دم عید میشدم و دور یه سری از دید و بازدید های عید هم خط می کشیدم. ولی اینایی که گفتم متاسفانه دست من نیس. :))))))


+ فکر کنید من جدی بشم 😄😄


  • ۹۵/۱۱/۲۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

تصمیم دارم به عنوان اعتراض دست به سیاه و سفید نزنم!ببین کی گفتم.خونه فامیلم که...صرفا جهت گرفتن عیدی((: 
[ داشتم این کامنتو می ذاشتم برق قطع رفت و مودم خاموش شد😆 ]
پاسخ:
همین برقی که رفت یه نشونه س... نشونه ی کشیده شدن یه خط قرمز روی تصمیمی که گرفتی...
همون قضیه ی کائنات و ایناس 😅😅😅
وای چقد منم عیدی دوست دارم... ولی خدایی وقتی دارن بهم عیدی میدن کلی خجالت می کشم 😆😆😆
برق قطع رفت شبیه گویش مشهدیا شد((: قبل از رفتن برق نوشته بودم برق قطع شد،بعدش که برق اومد می خواستم بنویسم برق رفت!!
+ همون عصاره و یه قطره شانسه||: 
منم خجالت می کشم ولی این دلیل نمی شه اونا کم کاری کنن و عیدی ندن(;
پاسخ:
می دونی که من گویش مشهدیا رو عاشقم دیگه :))
+ از این منظر هم میشه بهش نگاه کرد😆😆
واقعن که باید این حرفتو طلا گرفت 😄😄😄
من با تصمیم جدید کلا مخالفم و بنظرم عاقلانه نیس!
واقعا حیفه زمستون و پاییز تموم شه!بهاردوستیتون هم نشونه ی اینه که اصلا سلیقه ندارین!
+جایگزین گشت و گذارتون چی میخواد باشه؟ 
+از این محدودیتا قبلا هم برنامه ریزیشو داشتین ولی تجربه نشون داده که شما بیشتر از این حرفا گرفتار و دچار اینستاگرم هستین که بخواین ازش دل بکنین!     :) 
+من از این لحاظ واقعا راحتم.کلا آزاد آزاد در حد ول تشریف داریم ما تو این زمینه ها!خونه تکونی که نمیکنم،دید و بازدید هم که با غالب خویشان به مشکل خوردم احتمالا بجز سه چار جا جای دیگه نرم،خرید دم عید هم که کلا تو خونه ی ما رسم نبود و نیس.
+ولی انصافا بیایین این اینستاگرمتونو با جدیت ببندین بره!
پاسخ:
اگه موافق بودی عجیب بود پسرم :))
کلن من یه بی سلیقه ام... دیگه کاری از دست کسی بر نمیاد 😄😄
+باید بشینم خونه یکم فکر کنم ببینم چی کار باید بکنم و یکم هم پولامو جمع کنم😆😆 دارم ورشکست میشم 😂
+ من نگفته بودم دائمی... گفتم یه مدت و موفق هم شدم... الانم واقعن محدوده استفاده ازش. زیاد اون طرفا پیدام نمیشه. 
+خوش به حالت 😧😧(این شکله آه حسرته مثلن)
+ اگه ببندمش پ کجا عکسامو به نمایش بذارم؟ 😕😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">