روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از معیارهای من برای ازدواج 3

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ب.ظ

وقتی چایی دم می کنم و یادم میره در قوری رو بذارم بهم نخنده و نگه تو همیشه یادت میره در قوری رو بذاری. :|



+حالا اینکه یادم میره در قوری رو بذارم چیزی نیس... مورد داشتیم فقط آب جوش ریختم تو قوری بدون چایی و درش هم نذاشتم. :||||

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

عکس این چایی رو تو اینستا لایک کرده بودم(; ولی خیلی خوشرنگه،مجددا لایک!((:
معیار من اینه که اصن چایی خور نباشه (;
پاسخ:
دوست جان تو محکومی به دوباره دیدن 70 درصد عکسایی که اینجا می ذارم.
انقد که دیگه از اینستا خوشم نمیاد مجبورم عکسامو بیارم اینجا :))
راست می گیها... معیار تو بهتره. اصن چایی دم نمی کنم براش😄😄😄
این یکیو دیگه خوش نخوندین،قربان!اصلا اون اولش چای میارن تا این مساله چک بشه.این یکی اگه حل بشه باقیش قابل حله.
:) 
+توجیه کنین.مثلا نمیخواین چایی بجوشه و اینا! 

پاسخ:
:))))))))
ینی می خوای بگی با این معیار قطعن خاهم ترشید؟ 😢😢😢😆
+ چایی دم کردنم خوبه ها...فقط یکم یادم میره😄 پیشنهاد خوبیه. از این به بعد ازش استفاده می کنم 😁😁
آدم سالم این چاییو ببینه دلش میخواد چایی سیگار کنه،من که جای خود دارم!
پاسخ:
چایی سیگار کردن استعاره از تبدیل چای به سیگاره؟ 😆
جدی چجوریه چایی سیگار کردن؟😎
اون کافه ای که من میرم سیگار تعطیله ها :)))
نه!"اینکه هی چای بخورین،هی سیگار بگیرین،هی چای بخورین،هی سیگار بگیرین"را گویند!
اوه اونجا"پایپ کافی" میکنن فقط؟!WOWچه با کِلس! D:
پاسخ:
یهو بگو بریم کله پزی هی مغز و چشم و بناگوش بزنی با سیگار و چایی.
اصن فکر کردن بهش هم برام سخته. 😐😐
حالا با قسمت چایی و کله پاچه ش کار ندارم.  ولی این سیگار خیلی بی کلاسه... بیا به حرف این مادر پیرت گوش کن و بذارش کنار 😆
بعدش هم نمی خای بیای کافه چرا هی اضافه وزن منو به روم میاری؟ 😡😡 
اصن چ معنی خااااانوم خونه چایی دم کنه؟؟؟
پاسخ:
نگوووو.... شوورم طفلکی خسته میاد خونه چایی می خواد خب 😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">