روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از معیارهای من برای ازدواج 2

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

مرد باید تو گزینش مسابقه ی فرمانده شرکت کنه و حداقل به مسابقه راه پیدا کنه. حالا برنده هم نشد اشکال نداره. ارفاق می کنم.

انقد من دل رحمم.

والا.

:))

معیار اول

  • ۹۵/۱۱/۱۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

:|
گزینش نوهده مگه؟!قراره بجنگین با هم؟!من که از تلویزیون هم میبینم خسته میشم.
بقول یه نفری،ما اهل کار فکری(!) و اینا هستیم.مرد باید سیگاری باشه.آمادگی جسمانی و ورزش خیلی چیز چیپیه! 
:) 
پاسخ:
نخیرم... نمی خوایم بجنگیم... اگه قرار بود با هم بجنگیم که من باید می رفتم  دوره های استقامت و دفاع شخصی می دیدم.  
بالاخره باید یه جوری اعتماد منو جلب کنه که می تونه ازم دفاع کنه و قویه :))))
اصن اگه سیگار ببینم دستش که من می دونم و اون. :)))))))))
اصلا بفرستینش یمنی سوریه ای غزه ای جایی،اگه زنده برگشت جوابشو بدین.اصلا مرد باید یمنی،سوری یا فلسطینی باشه!!!بقیه سوسولن! 
پاسخ:
ببین تو کامنت دوم خودت جواب سوالای کامنت قبلی رو دادی. 
پیشنهاد خوبیه ها... اگه تو نبودی من چیکار می کردم؟😂😂😂😂
اینم رفت تو معیارام 😆😆 قبلش می فرستمش سوریه 😄😄
اصلا مرد جمال الدین الیاس بن یوسف بود که صراحتا نظامی صداش میکردن! 
پاسخ:
والا😂😂
مسابقه فرمانده چیه!؟O-o
پاسخ:
از مستند مسابقه های شبکه افقه. مسابقه جذابیه. پوست شرکت کننده ها کنده میشه.😄😄😄
حالا اگه سری جدیدش پخش شد میگم ببینی. خوبه تو هم بیاریش تو معیارات😆😆
بی خیال بابا!همین که برنامه های مسخره تلویزیونو ببینه خودبه خود از لیست من حذف میشه،دیگه چه برسه تو برنامه هاش بخواد شرکتم بکنه 😉😆
پاسخ:
حالا اونقدا هم بد نیس برنامه هاشون. مخصوصن شبکه افق. مستند مسابقه هاش که جالبن. یه برنامه جهان آرا هم داره. یه وختایی می بینم. اونم خوبه.
شبکه مستند هم یه وختایی برنامه های خوبی می ذاره.
نسیم هم شبکه ی مفرحیه. شبا ساعت 8، 3 در 4 می بینم برا هزارمین بار.😆😆
در حال حاضر فقط سه در چهار میبینم اونم گاهی، فقطم به عشق سیروس و علی صادقی😆
پاسخ:
به نظرم هنوز رو دست این فیلم نیومده.
ینی می بینمش غش می کنم از خنده. با اینکه حفظ شدمش ولی انگار دفعه اوله می بینمش 😆😆😆
به شدت هم یاد وقتایی میفتم که ما چند نفر با هم هستیم. 😎😎😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">