روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

برف نوردی :)

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

چند وقتی میشه که جمعه ها رو به کوهنوردی اختصاص دادیم.

قدیما هم میرفتیم، ولی خیلی دست و پا شکسته و به صرف صبحونه.

ولی الان هم مرتب میریم. هم از این پایین پیاده کوه رو می پیموییم تا بالا.

اوایل هوا تمیز بود. یواش یواش سرد شد و نشونه های وارونگی هوا ظاهر شد. 

آسمون تهران از بالا کاملن 2 طبقه بود و ما از اونجا می دیدیم مردم تو چه هوایی دارن زندگی می کنن. بعد از چند ساعت آلودگی از پایین می رسید به بالاتر ها.

دو هفته پیش بود که داشتیم می رفتیم بالا و آلودگی قشنگ پشت سر ما داشت میومد و هفته ی پیش هم انقد کثیف بود که کلن قید کوه رفتنو زدیم.

.

این هفته اما یه تجربه ی خیلی جدید و جذابی بود برامون.

صبح که بیدار شدم و دیدم چقد برف اومده.

بابام اومدن و گفتن تو این برف چجوری می خوای بری؟ گفتم مثل همیشه ... بعد یه جور شعار طور گفتم که آدم وقتی یه چی رو دوست داره تا تهش میره جلو و کم نمیاره.

واقعن قضیه برا من رو کم کنی بود. یه رو کم کنی شخصی بین خودم و خودم.

دوستم پیام داد که آقا برفه. کوه کنسله. گفتم من میرم تنها. گفت پس منم میام. :))

کله ی صبح به شکل زیر برف رو از رو ماشین روبیدیم.

.

.

بعد دنبال دوست رفته و ماشینو خیلی پایین تر از همیشه پارکیندیم و راه افتادیم.

اولش قرار نبود تا بالای بالا بریم. ولی یهو دیدیم رسیدیم به آخر راه و از همیشه خیلی بیشتر راه رفتیم و بیشتر بهمون خوش گذشته.

.


البته خلوتی و دست نخورده بودن برفا هم تو این خوش گذشتن بی تاثیر نبود :))


اینم که موز در برفه... گذاشتیم خنک بشه بعد بخوریمشون :)))) 

.

.

اینم هنر ملته که پای کوه وقتی داشتیم بر می گشتیم دیدیمش 😊

*هنوز پس لرزه های سرمای صب مونده و چند دیقه یه بار یه ویبره میرم :)

*تجربه ی این چند وقت به من ثابت کرده که هیچی قد بالا رفتن کوه حال آدمو جا نمیاره. امتحان کنید.



  • ۹۵/۱۱/۰۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

ایول چه برفی(: اینجا از صب داره بارون میاد آرام و نم نم.منم از صب تو خونه ام و دارم اهنگ می گوشم(;
پاسخ:
از صب داره یه بند برف میاد... ولی جالبه که خیلی کم نشسته.شکلش شبیه برفه ولی بیشتر خاصیت بارون داره. بالا برفش خوب بود اما.
چرا نرفتی بیرون؟
سیگار نمیدونین چه حالی میده تو این هوا!
D:
ورزش نکنین،سیگار بکشین!
پاسخ:
باید به عنوان الگوی جوانان معرفیت کنن...
کشف نشدی هنوز. 😄😄
پیپ میکشم جدیدا!نهایتا تا چهل سالگی باید بیایین از تو جوب جمعم کنین!
:)))))))))))))

پاسخ:
واقعن؟؟؟!!!!! چرا خب؟😨😨 جایزه خریدی برا خودت؟😒
پیپ خیلی بوش بده. چجوری می کشی؟
آخه پیپ؟!😐

جواب اون کامنته: باور می کنی نمی دونستم؟ الان که فکر می کنم دومی درسته. مرسی که گفتی 😊

پیپ اتفاقا بوش خوبه!سلیقه ندارین شما که! 
:))))))))) 
پاسخ:
من خیلی هم آدم خوش سلیقه و با کلاس و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنی هستم 😎😎 :)))
میزان سلیقه تون از "وسیله نقلیه استفاده کنی" تون مشخصه! 
پاسخ:
قشنگ معلومه که خیلی با کلاس و خوش سلیقه م😜😜😜
اونم با این اضافه وزن! 
پاسخ:
خیلی هم خوبه اصن. 
اصن همین تفاوت هاس که منو خیلی شیکو با کلاس و خوش سلیقه کرده 😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">