روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

جهت ثبت در تاریخ

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ق.ظ

امروز 

ساعت 7 صبح

.

.

.


دیشب خواب میدیدم که نزدیک اربعینه و دوباره راه افتادم برم کربلا.

همه ش با خودم می گفتم چقد زود گذشت این یه سال... انگار همین دو سه ماه پیش کربلا بودم.

کاش تو بیداری هم همین بود...

.

.

.

26 سالگی خوب من تموم شد در حالی که دو تا سفر کربلا رو برام به یادگار گذاشت.

.

تا همیشه به یادت می مونم 26 سالگی عزیزم.

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

ورود افتخار آفرینت به 27 سالگی رو تبریک عرض نموده و از خداوند منان یه سال پر از اتفاقای خوووب و قشنگ برات آرزو می کنم(:
خلاصه که بالام جان تولددددت مبااارررک🎉🎊🎂🎁
حیف که اونجا نیستم بریم همبرگر و پیتزا و سیب زمینی و موهیتو و شکلات گلاسه بزنیم و جشن بگیریم ولی از همین جا برات یه عالمه خوشحالی و روزای خوبی که خودت می سازیشون و خودشون ساخته می شن آرزو می کنم❤😉😍
پاسخ:
منم اومدم تو جمع 27 ساله ها... یوووهووو :)))
خیلی ممنونات دوست با معرفتم😍😍
واقعن جات خالیه اینجه... کجایی که ببینی روز تفلدم چه کوزتی شدم ... 
حالا هر وقت اومدی مراسم تولدو اجراییش می کنیم 😆😆
خلاصه که خیلی دم شما گرم🌼🌸❤ 😘😘
mobaraka bashe
پاسخ:
سلامتا باشه.
خوش اومدید :)
چرا کوزت!؟چطور دلشون میاد به بچه تازه متولد شده با اون دستای کوچولو و نازش کار بدن!؟😠😆
ولی خواستن از همون اول بهت بگن این دنیا سختی ها و بالا و پایین های خودشو داره😆
پاسخ:
دنیا خودش شخصن وارد عمل شده تا بهم نشون بده باهام شوخی نداره.😎😢

سلام و رحمت 
الحمدلله علی کل حال!احوال شما؟
طهرانم. 
خوش که چه عرض کنم؟!اونم الحمدلله علی ما مضی!
... 
تولدتون مبارک! 
:) 
... 
لطفا منو بیشتر دعا کنین!
... 
و اینکه نظراتو وا کنین! 
پاسخ:
سلاااام.
منم همین که خودت گفتی... الحمدلله علی کل حال :)
رسیدن بخیر
عی بابا... گفتم میری کلی خوش می گذرونی و میای.
...
مرسی پسرم... شوما که اصن سنگ تموم گذاشتی دیگه :)
...
چشم... من دعا می کنم... ولی خودت هم ناراحت نباش دیگه.
...
و اینکه اونم به روی چشم  :)
اصن وختی نیستی حال نمیده نظرات باز باشه :)))

این نظرارو وا کنین! 
:\
پاسخ:
باز شد باز شد.
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">