روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

چند روز یه بار یه عکس می فرسته برام و تو سوال اول ازم می پرسه: این دختره خوشگله؟
بعد بدون توجه به جواب سوال اولم می پرسه: از من خوشگلتره؟
اوایل سعی داشتم بهش بفمونم قیافه ی آدما دست خودشون نیست و هر کسی یه جوره قیافه ش. بعدشم معیارای  زیبایی برای همه یکی نیست.
ولی الان فهمیدم تو جواب هر دو تا سوالش باید بگم نععععع :|
.
+عنوان: اینکه خودش دیوونه شده مهم نیست... منو داره دیوونه میکنه با این کاراش :/
  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۹)

بیزارم از این طرز فکر..

درک میکنم هربار بعد شنیدن این سوال چه حالی میشی..

پاسخ:
وضع از وقتی بدتر شد که پسری که دوسش داشت رفت سراغ یه دختری که به قول خودش از این زشت تره
:|
تو جواب سوال دوم که نمیشه گفت نعععع!یا باید بگی تو یا بگی اون((:
ولی به نظرم بگو هیچکدوم،فقط میس واو خوشگله ولاغیر((:
پاسخ:
مغزم مشغول بود... اشتباه نوشتم سوال دومشو
درستش کردم😁😁
خود شیفته شدی؟😂😂😂

ببین این بزرگوار علاوه بر اینکه از همه خوشگلتره،ریز بین نیز هست!بزرگوارم که گفتم هست،دیگه چی مونده!!؟((: آهان اصلا هم خودشیفته نیست و برعکس خیلی هم متواضع است!(((: قوربونم برم((((:
پاسخ:
بارکلا بزرگوار :)))))
سخی رو نگفتی بزرگوار...
به همچنین ارتباط اجتماعی بالا رو.
اینها از نشانه های فروتنی آن بزرگوار است😂😁
وای وای!یادم رفته بود((: البته یه سری خصوصیات دیگه هم داره اون بزدگواره که اگه خواستی بگو برات رندش کنه😂😂
پاسخ:
رندش کن... تا حالا 6 مورد گفته شده😁
وا :|
پاسخ:
باور کنید حقیقته
:/
اون بزرگوارو به چالش نکش،خشم اژدها داشتن نیز از اخلاقیات اون بزرگواره ها!گفته باشم،قوداااااا((:
پاسخ:
شد هفتا گل من😁😎
ایشون اگه همونیه که من فکر میکنم،خیلی نباید اذیتش کرد.قبلا این نظرو نداشتم البته.کلا صفحات اجتماعیشو باید ببنده.شما هر کاری بکنین تا وقتی خودش احساساتشو تحریک میکنه،وضعش همینه.
خدا ایشالا اجر بده بهتون!من آدمش نیستم ولی دم شما گرم که کمک میکنین به اینا!
...
اولیو بگین آره،دومیو بگین نه!(برعکس نگیره یه وقت!)
:))))))))))
پاسخ:
فک کنم همونه...
اذیتش نمیکنم... فقط یه وقتایی نمی کشم دیگه!!!
والا کاری نمی کنم براش... ینی کاری از دستم بر نمیاد...اگه اجری هم داشته باشه، انقد که من غر میزنم همه ش می پره😁
....
جفتش نععععع خیلی راحتره... ریسکش هم کمتره😁😁
من نکته ای از نظرم مغفول موند:
با این عنوان نوشتنتون!

پاسخ:
اصن افسردگی گرفته بودم...
خوب شد یادت افتاد و گفتی
:)))))))))
تعدا این آدمای سوال کننده هی زیادترم میشه :)))
پاسخ:
بعله
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">