روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

چقدر محتوا!!!!!!

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ
+بعد قرنی نشستم جلو تی وی و دارم به اموراتم رسیدگی می کنم. هر از چند گاهی سرمو می گیرم بالا و یه نگاهی بهش می ندازم...
شبکه ی آموزش صبحی دیگر پخش می کنه. به مناسبت یلدا کف زمین کلی انار گذاشتن و بعضی از این انارا رو هم شکافتن، یه سری از دونه های انارو ریختن کف زمین.
 بعد این اسراف نیست؟ این کار خوبیه؟ الان دکور برنامه شون خیلی قشنگ شده؟ الان ملت میگن وای وای چه ایده ی نابی... چه ابتکار عملی؟ واقعن ینی چی این حرکات؟
مهمون دعوت کردن تو برنامه شون... خواننده س. نمی دونم سوال مجری برنامه چی  بود ولی جواب مهمون این بود که " صدای پدرم انقد خوب بود که وقتی یه بار داشت می خوند اون طرف یه زن حامله بهش فشار اومده بود و داشت بچه شو به دنیا می آورد."  من دیگه حرفی ندارم واقعن. 😂
+ اینا خجالت نمی کشن واقعن با این فیلم ساختن شون؟ عوامل سازنده ی سریال ماه و پلنگو می گم. 
من از گونه ی رمان های میم مودب پور کلن 2 مورد خوندم. اونم دوستام بهم دادن که بخونم. اون موقع ها معتقد بودم این تیپ نویسنده ها یه سری عقده دارن که تو کتاباشون سعی می کنن این عقده ها رو تخلیه کنن. الان همین نظرو در مورد نویسنده ی این سریال دارم.
  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • خانوم فاف

نظرات  (۲)

تی وی ما سه روزه سوخته.نیمی از اعضای خانواده از سوختنش استقبال کردن.در واقع برنامه های تلویزیون مجموعه ای از مزخرفاته که به ندرت یکی دو تا برنامه خوبم لا به لاش پیدا میشه.
به نظرم پای تلویزیون به اموراتت رسیدگی نکن،یهو دیدی از صدای قشنگ خواننده هاش هوش از سرت پرید و اموراتت در هم پیچید((:
+ م مودب پور!چند تا از رماناشو خوندم و آخر هر رمانش به این نتیجه رسیدم که طرف از یه مشکل حاد روحی رنج می برده/:
پاسخ:
عهههه... زود درستش کنید . حیفه.
کلن عادت دارم وقتی کار ندارم تلویزونو روشن می کنم و یه دوری می زنم ببینم چه خبره. باید باشه دیگه. نباشه نمیشه. :)))
+من از خوده خودش رمان نخوندم... ولی رمان های مشابه شو دو تا خوندن کردم.
کلن مشکل دارن. از اونا مشکل دار تر اونایی بودن که اجازه می دادن این کتابا چاپ بشه.
برنامه ی شبکه ی آموزش که تقریبا ظهر آمده!
بنظرم،ماهواره رو بگین بیارن.اابته که شخصا فکر میکنم سیمای ج.ا.ایران داره پیشرفت میکنه.شبکه ی نمایش فیلم کلاسیک خوب کم پخش نمیکنه،ببینین.پرگار بی بی سی و فوتون و چرخ و زاویه ی شبکه ی چهارم خوبن.هفت شبکه سه و ثریا و پایش شبکه ی یک هم خوبه.
سریال هم بنظرم black mirror و house of cards رو دانلود کنین ببینین.(شبکه نمایش دومیو پخش کرد ولی بنظرم بهتره دوبله نبینین.)
:) 
رمان هم بجز اونایی که قبلا گفتم،یه دونه رمانواره داره عباس میلانی ضدانقلاب،اونو بخونین:هویدا
یه سری رمان جنایی و یه چنتا رمان علمی خوب هم هس،خواستین بگین بهتون بگم. 

پاسخ:
شبکه نمایشو دوست دارم... ولی خب تو خونه ی ما خیلی طرفدار نداره... شبکه مسنتد هم یه وقتایی می بینم... جالبه
دیروز داشتم بین شبکه ها یه چرخ می زدم ببینم چی داره... شبکه 2 داشت خاله قورباغه و بچه جون نشون میداد... انقد خوشحال شدم 😆😆
نمی دونم چرا اصلن ماهواره برام جذاب نیس.. هر چند اگه جذاب بود هم اتفاق خاصی نمیفتاد. کسی به حرف من ماهواره نمیاره تو این خونه 😄😄
مرسی از پیشنهاداتت... اتفاقن دنبال یه رمان خوب می گردم واسه هدیه ی تولد. هنوز نمی دونم چی باید بگیرم. 😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">