روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

چوبز

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

.

.

تا حالا چوب این رنگی دیده بودید؟

همین یه ذره 45 هزار تومن.

خارجکیه.

کمرم شکست.

این فقط یکی از رنگ های آبنوس دوست داشتنیه.

خدا کنه بتونم آبنوس آبی هم بخرم.

ینی میشه؟

.

+ خدا جون دمت گرم با این چوبایی که خلق کردی.

++ من تا همین دو سال پیش فکر می کردم فقط چوب قهوه ای داریم.

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

چه قشنگ.اصن خیلی قشنگه😊پسندیدم!
دیگه چه رنگایی ازش موجوده؟
پاسخ:
حالا دلم نمیاد ازش استفاده کنم 😄😄
سیاه داره... که اینم درختش تو ایران نیس... به سختی پیدا میشه.
چوب رو آب می مونه... ولی آبنوس سیاه انقد سنگینه و مث سنگ می مونه که میره زیر آب.
شنیدم یه نمونه ی آبی هم تو روسیه هست از این آبنوس که هنوز رویتش نکردم. خیلییی کمه.
ما که همه رنگشو دیدیم!(فخر فروشی شمالی!)
چوب واس کوبلن چهل و پنج تومن؟!هنر گرونیه ها! 
:)))))))))))
سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل رو هم خدمتتون یادآور میشم. 
+شکرا لله! 


پاسخ:
ینی تو شمال چوب این رنگی هس؟ خب از هر رنگش برا من یه کیلو بیار لطفن😎.
.
واسه همینه که همه ش پول ندارم دیگه 😐 کمرمو شکسته هزینه های این هنر 😢 
البته پول چوب کیلویی محاسبه میشه... از 10 هزار تومن شروع میشه تا خیلی بالا.
اینا که ورقی حساب می کنن خارجیه که یهو یه آدم خیر از بلاد کفر واردشون می کنه و ممکنه دیگه کسی از این چوب نیاره.
.
دقیقن دارم همین کارو می کنم... در برابر بی پولی مقاومت می کنم... به شدت هم عمل می کنم و دوتا دوتا تابلو می زنم 😄😄
:) 
حالا من یه چیزی پروندم،چوبم کجا بود!(اونم واس شما که سفارش ما رو نمیکنین پارتیمون شن!)
:)))))))))))
بزنم تو کار واردات چوب واس هنرمندا با این وصف! 
پاسخ:
همین جوری یه چی می پرونی، پارتی هم می خوای اونوخ؟😆😆
فکر خیلی خوبیه... به نظرم چوب وارد کن... بعد یه خورده شو رایگان بده به من😆... منم در عوض برات مشتری پیدا می کنم 😎😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">