روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

شاید...

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

هم رسیدن رو دوست دارم... هم ازش می ترسم.

مشکل اینجاست که نمی دونم وقتی برسم چه اتفاقی میفته. اون موقع هم همه چی همین جوریه که من الان فکر می کنم؟

مطمئن نیستم... ولی فکر کنم با همه ی اشتیاقی که برای رسیدن دارم، به خاطر اون ترسی که ته دلم هست هیچ وقت قاطع نمیگم که می خوام.

شاید واسه همینه که یا نمی رسم... یا خیلی دیر میرم.



  • ۹۵/۰۹/۱۳
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

مقصد کجاس؟کلا منظورتون چیه؟
...
یادمه یکی قول داده بود کتوم ننویسه!
پاسخ:
داشتم عکس می ذاشتم اومدی. :))))
کلن تو همه چی.
مثلن همین کربلا رفتن... احساس می کنم همین دو دل بودنم باعث شد 4 سال طول بکشه.
من می ترسم چیزی رو که دوست دارم به زور از خدا بگیرم... به خدا اعلام می کنم که چی می خوام... ولی انقد از نتیجه ی خواستم می ترسم که بعدش سریع میگم هرچی خودت بخوای برامو می خام.
دارم فکر می کنم شاید همین باعث میشه که خیلی ها خیلی زود به خواسته هاشون می رسن و من نه. و اینکه من از اون آدم خوبا نیستم که بتونم صبر کنم در برابر خواسته ی خدا و منتظر بمونم ببینم چی میشه. خیلی وقتا وسط این صبر کردنه دعوام میشه :|
نمی دونم تونستم منظورمو برسونم یا نه ... ولی خودش یه پست شد.😎


زیادی فلسفی بود😎از جواب کامنت هم بهره بردم😉
پاسخ:
حالا باز اگه سوالی داشتی بگو... جواب میدم😆😆
نه نتونتستین! 
:))))))))))))))))) 
پاسخ:
عربیم هم خوبه ها... می خای عربی برات توضیح بدم؟😆😆
و اینکه از خدا نمیشه چیزیو بزور گرفت.تو دعاهاتون ازش بخواین و نیاز به گفتن نیس.ما رو اینطور تربیت نکردن بلکه گفتن بخوایم و اگه نداد اون وقت بذاریم به حساب صلاح! 
پاسخ:
نمی دونم چرا بیشتر خواسته ها به صلاح نیس 😐😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">