روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

گفتم شما هم در جریان باشید :|

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ق.ظ

خستمه
خوابم میاد
از صب کلی کار کردم
حوصله ی باشگاه هم ندارم
الانم تو خیابون دارم چرت می زنم :|

  • ۹۵/۰۸/۱۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۶)

ندزدنت!؟((:
منم که در طول هفته به شدت خسته ام،می دونی که/:
پاسخ:
اتفاقن خودمم ترسیدم ... ماشینو قفل کردم😄😄
می دونم می دونم... خیلی زندگیا سخت شده😧
:)))))))))) 
به وزن اضافه تون فکر کنین حال باشگاه دست میده! 
چه کردین مگه؟
نخسته!
... 
احوال شما؟

پاسخ:
😃😃
اصن انقد که به این موضوع فکر کردم خسته شدم😆
همش دارم کار می کنم... بعد اصن خونه نیستم که. ماجرای دیشبم خواستم دیشب بنویسم... ولی انقذه خسته بودم که حسش نیومد.😎
...
 من خوبم شکر خدا... احوال شوما چجوره؟ :)
الوووووو! 
تشریف ندارین؟!نیس چرا هیشکی؟! 
:|
... 
اربعین چی شد؟کی میرین ایشالا؟
پاسخ:
من که هستم... خودت کجایی پسرم که نیستی همش؟
😐
والا امسال مث اینکه قراره برم همراه آقای پدر. ویزا هم گرفتیم.
ولی اینکه چجوری بریم و با چی بریم و کی بریم هنوز معلوم نیس.
داستانش مفصله که احتمالن یه روزی اینجا بنویسم. فقط اول خودم باید بفهمم آخرش چجوری میشه دیگه😎
الوووووو!!!!
:\
پاسخ:
آمدم آمدم...
از خرمشهر دریایی برین بصره بعد از اونجا اتوبوس بگیرین برین.سفر دریایی خیلی حال میده. 
:) 
ما رو هم دعا کنین! 
پاسخ:
فکر خیلی خوبیه... ولی اصن راه نداره که عملی بشه😎
بر خلاف همیشه که هواپیما رو دوست دارم، دلم می خاد این سفرو زمینی برم.
:)
چشم...به شرط لیاقت. :)
سلیقه ندارین شما خب! 
:) 
پاسخ:
از چه جهت سلیقه ندارم پسرِخوش سلیقه م؟
اینکه سفر هوایی دوست دارم؟
یا اینکه دوست داشتم این سفر زمینی باشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">