روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

تاندون

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ب.ظ

سه روزه که خیلی جدی پیاده روی رو شروع کردم.
ولی گویا کتونی ای که استفاده کردم خیلی درست حسابی نبوده.
حالام دچار کشیدگی تاندون زانوی راست شدم. 😐
ینی رسمن سه شبه پای راستم خیلی حالش بده 😢
برعکس این کفشی که برای پیاده روی می پوشیدم، کفش های باشگاهم خیلی خوبه. دیگه مجبور شدم تا اطلاع ثانوی از همین یه جفت برای هر دو جا استفاده کنم تا برم یکی بخرم دیگه. فقط این وسط یه مشکل ریزی هست که کتونی های باشگاه خیلی صورتیه 😐
سرمو می ندازم پایین، چشمامو می بندم و راه میرم😎
خدایی خیلی رنگشون نامناسبه برای خیابون. آبرو برام نمونده.😆

  • ۹۵/۰۷/۲۷
  • خانوم فاف

نظرات  (۱)

ربطی به کتونی نداره،بخاطر اضافه وزنه! 
D:
کتونی چیه؟!فقط دمپایی!
+صورتی آخه؟!من همیشه به این فکر میکردم که آخه کدوم آدم بی سلیقه ای میره کتونی صورتی میخره؟!الان جوابشو گرفتم! 
:)
++من روی پارتی بازیه حساب میکنما!
:)))))))))) 
پاسخ:
قشنگ معلومه که دلت معجون می خواد😎... پاشو بریم برات یه معجون بخرم.
انقدم اضافه وزن منو به روم نیار ای پسر😒
فقط وقتی رفتیم معجون بخوریم دمپایی نپوشی ها... خنده م می گیره با دمپایی بیای😂😂
+ راست میگی... باید با دمپایی برم باشگاه... خیلی هم شیک و زیبا😄😄
++ این یه مورد واقعن از دست من خارجه پسرم. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">