روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از معیارهای من برای ازدواج :))))

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

حالا که خوب دارم فکر می کنم می بینم دوست دارم همسر آینده م یه آشپز بین المللی باشه. ترجیحن تخصص غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و لبنانی و اینا.

بعد هر روز که از خواب بیدار میشم ازش بپرسم شف عزیز! امروز غذا چی داریم؟😆😆😆

  • ۹۵/۰۶/۱۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۱۲)

^____^
خیلی دوست داشتنیه
پاسخ:
خیلی رویاییه
😁😁
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و  از توهم خارج شی!
پاسخ:
توهم؟
:|
امر دیگه ؟ :-D
پاسخ:
دارم فکر می کنم روش.
اگه چیزی به ذهنم رسید حتمن می نویسم 
:))
از معیارای منم برای ازدواج که می دونی داشتن گوشی 1100 برای شف عزیزه😂😉
پاسخ:
شف عزیز که واسه منه.
برو برا خودت یه شوهر دیگه پیدا کن :|
کلی فکر کردم تا یه شف عزیز پیدا کردم.
😡

عه ما گشنه بمونیم!؟دلت میاد!؟😕
پاسخ:
شف عزیز برای کارش مجبوره از اون گوشیا داشته باشه که اینسته دارن و سایت.
بازم دلت شف عزیز می خواد؟ 😆
منم میخوام :( یکی از همکاراشو بهم معرفی کن لطفا دوست جان
پاسخ:
حتمن به شف عزیز میگم که اسم همکارای مجردشو برام لیست کنه. لازم دارم برا دوستام😁
بطرز شگفت آوری مشکوک میزنین!😃
پاسخ:
😂😂😂
اگه خبری باشه اصل خبرو می نویسم... انقد به حواشی نمی پردازم که😎
بجای کوبلن و ملیله برین واستین کنار مادر محترم،آشپزیتونو تقویت کنین!بنظرم باید اتاق دختر خونه از یه سنی به بعد تو آشپزخونه باشه کلا!
:)
پاسخ:
اول اینکه آشپزی بلدم😐
دوم اینکه که حال ندارم غذا درست کنم.😩
سوم اینکه غذاهای بین المللی می خام.😎
چهارم اینکه دلم برا دخترت می سوزه😆😯
چه اخبار؟
مشکوک!
:)))))))))))
پاسخ:
والا خبری نیس...
فقط اینکه من تازه یادم افتاده به معیارام برای ازدواج فکر کنم😄😄
من اینستا داشتم باشم کافیه،از غذاهامون عکس می گیرم می ذارم تو پیجم😜
پاسخ:
حالا من شرایط تو به شف عزیز میگم... ببینم بین همکاراش کسی رو پیدا می کنه یا نه😅😅
من ی شف برات سراغ دارم همونی که میخوای...
تازشم سیبیل هم داره...
خواستی بگو معرفی کنم دوستی...

پاسخ:
سیبیل نمی خوام😐😐😐
بهش میگم سیبیلاشو بتراشه...
مبارک باشه...
رفتم پیوند و جوش بدم با اجازات...
اودافیز
پاسخ:
😐😐😐😐😐
خودت پیوند شو باهاش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">