روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

الکمک

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

اونایی که یه عالمه کار دارن چجوری برنامه ریزی می کنن تا به کاراشون برسن؟

واقعن اگه تجربه ی یه برنامه ریزی خوب و موفق رو دارید میشه به منم بگید؟

این ماه هم تقریبن نمیشه. ولی احتیاج دارم از آذر ماه یا اواخر آبان یه برنامه ی جدی تر داشته باشم برا زندگیم و طبق اون برم جلو.

+بعدن نوشت: برای تمرکز هم اگه راهکاری دارید ممنون میشم بگید. با تچکر 😎

  • ۹۶/۰۸/۰۴
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

سلام

یک ساعت زودتر از خواب بیدار بشید. و بین الطلوعین رو بیدار بمونید
پاسخ:
سلام. 
تقریبن از 5 و ربع بیدارم صبح ها.
ممنون از پیشنهادتون
  • جناب دچـ ــــار
  • من یه پیشنهاد پسابرنامه ای دارم :)

    + اگر حتا 10 درصد از برنامه اتون هم محقق شد باز برنامه رو رها نکنید :)
    پاسخ:
    میشه همون کسی که راه میرود حتی لنگ لنگان... که نوشتید بالای وبلاگتون :)

    ممنونم😊
    من یک دفتر دارم 
    اولش اهداف ماهانه ام رو کلی مینویسم 
    بعد کلی هفتگی 
    و بعد روزانه به صورت خیلی خیلی جزئی.‌.. تو برنامه روزانه ام ۳ ستون دارم 
    کارهای خیلییی مهم 
    کارهای مهم 
    و کارها با اهمیت کمتر مثل تمیز کاری خونه و ظرف شستن و حمام رفتن و فیلم دیدن و ... 
    و یه مارکر سبز رنگ که هرکاری که انجام دادم رو سبز میکنم ... 
    پاسخ:
    مرسی از راهنماییت. منم باید بشینم برای آذر همچین برنامه ای بنویسم.
    امیدوارم که موفق بشم 😊 
    با آرزوی موفقیت برای خودت دکتر جان 🌹
    من تا حالا کار مهمی برای انجام دادن نداشتم فلذا هیچگاه دچار کمبود وقت نشدم😆 ولی انجام کار در دقیقه 90 رو بهت توصیه می کنم😎
    پاسخ:
    واسه منم کار خیلی مهمی نیست. ولی هماهنگ کردن همینا باهم برام سخته. و اینکه زمان کم میارم یه وقتایی. 
    با تچکر از توصیه ی شما 😊
    معمولا از یه حدی که گذشت،نیاز ببرنامه نیس خودشون خودشون رو میارن.ینی در واقع بجای اینکه ما در برنامه ی روزانه مون عمل کنیم،کارامون برنامه ی معمولا منحصر بفرد زندگیمون رو خودشون شکل میدن.این اتفاق وقتی رخ داد شما موجودی در خطر روزمرگی خواهید بود!
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر هنوز روزمرگی زورش به من نرسیده. :)))
    یادم باشه هر وقت دیدم دارم به خطر روزمرگی نزدیک میشم برم بگیرم بخوابم 😎

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">