روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از انواع عشق

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

من عاشق اینجام.

انقد که تواناییشو دارم ساعت ها بهشون زل بزنم و خسته نشم.

ماه رمضون که احتمالن با این پیج خودکشی خواهم کرد.

+ پنیر یکی از عشقای زندگی منه، که دوست دارم همه ی انواع شو همزمان تو یخچال داشته باشیم. ولی نداریم هیچ وقت.😐😐

  • ۹۶/۰۳/۰۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

هن!!!؟ اینهمه نوع پنیر داریم!؟
من با این سنم تا حالا فقط یه نوع پنیر خوردم که اونم سفید بوده و مکعبی!
البته ریا نباشه چندتا از این پنیرا رو تو هایپرمارکت دیدم😆
پاسخ:
ببین چقد خوشمزه ن. چقد هیجان انگیزن.چقد عشقن😍😍😍 بعد ماه رمضون اگه وزنم کم شده باشه(به میزان رضایت) برا خودم پنیر جایزه می خرم😆😆
بزار ماه رمضون شروع شه، بعد واسه بعدش نقشه بکش😆
پاسخ:
واسه من سه روزه شروع شده آخه😦😦
مونده سی روز دیگه😆😆
شما هم با این اضافه وزنتون! 
آقا پنیر فقط لیقوان،بقیه ش همه ش سوسول بازیه.
پاسخ:
دیگه گریه مو در آورده 😢😢😢
لیقوانم دوست دارم... بقیه شونم دوست دارم😆
روزه میگیرین،آیا ما رو هم دعا میکنین؟به اسم دعا میکنین؟دعا میکنین دیگه؟
پاسخ:
روزه که می گیرم انقد تشنه می شم که ... 🙈🙈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">