روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

چرا واقعن؟

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

فقط اینا که تو برگه ی رای شون نوشتن محمود احمدی نژاد.

نمی دونید چه حرصی خوردم از دستشون.

خیلی دلم می خواد بدونم چه جوابی دارن برا این کارشون؟!!!

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

باور کن من ننوشتم! [ از ترس پتو را روی سرش می کشد😆]
پاسخ:
😂😂😂😂😂😂
فک کردی بری زیر پتو من نمی تونم بیام بخورمت؟ یوهاهاهاها
رحم داشته باش! ومپایر ها هم روز آفتابی از خونشون نمیان بیرون😆تا آخر تابستون صبر کن😌
پاسخ:
من ومپایر نیستم که... خشونت طلبم. هر کاری ممکنه ازم سر بزنه :)))))))
شاید کلا جواب هر سوالی ازشون اینطوریه که:
من از شما میپرسم!                                                  :))))))))))))))))))))
پاسخ:
من به سلامت مغزشون مشکوکم 😐😐😐😐😐
دلم می خواد خفه شون کنم😆😆
من یک خشونت طلبم 😄😄
اینکه فریدون به بقیه گفته خشونت طلب و جنگ طلب و اینا بیشتر بخاطر فشار آرای خارج کشوره.ایشون همه جا رو برد فقط ایشون تو کره ی شمالی شیش،شیش مساوی شد و تو سوریه و عراق،رزمنده ها رای تحقیر آمیزی به ایشون دادن و ایشون از رییسی باخته اونجا،فقط یه عیاش کده ای تو این دو کشور ینی اربیل بوده که ایشون رییسی رو توش برده.درواقع آقای رییس جمهوری اسلامی ایران،از رای بچه های انقلاب ناراحته.حق بدیم بهش که ناراحت هم باشه.به هرحال رای یه مشت وطن فروش کپرنشین تو حلبی آبادای استرالیا که برای پناهنده شدن بضیاشون تغییر دین هم دادن و الان تو صف قسم به ملکه ی بریتانیان با رای تخمه های رستم که دارن اعتقادشون به امیر(ع) رو با خون ریخته شون ثابت میکنن،فرق داره.
پاسخ:
واقعن فکر می کنی این چیزا براش مهمه؟!!
من که اینجوری فکر نمی کنم.
اگه مهم بود واسه رای جمع کردن نمی رفت دنبال ترانه علیدوستی و امیر جعفری و باران کوثری.
کلن زورش اومده 16 میلیون به رقیبش رای دادن.
لااقل اونا نوشتن احمدی نژاد با یه کارنامه ای، غلط یا درست میشد یک رای باطله، موندم اونایی که نوشتن روحانی چه جوابی برای کاراشون دارن برای چهار سال باطله!!!؟
پاسخ:
خب وقتی احمدی نژاد نمی تونه بیاد اینا باید یکم مغزشونو به کار بندازن و اسم کسی رو بنویسن که رقیب روحانیه یا نه؟😐😐
فقط دلم می خواد این 4 سال زودتر بگذره... 😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">