روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

+ کی باید رفت دنبال کارای ویزا؟
× می خوای چی کار؟
+ می خوام اطلاعات عمومیم زیاد بشه...
× هنوز عاشورا نشده... بذا عاشورا بیاد حالا بعد شروع کن.
+من که نمی خام بیام... فقط می خام اطلاعات عمومیم زیاد بشه.
× از الان می تونی بری ویزاتو بگیری برا اربعین... یار پیدا کردی؟
+ یار که زیاد پیدا کردم... ولی مساله رضایت یا همراهی والدینشونه.
× تنهایی برات سخته... من که همه جا نمی تونم همراهت باشم. باید حداقل یکی همراهت باشه. بیشتر هم باشید که چه بهتر.
+ من از کجا همراه پیدا کنم؟
× همین دوستت که باهاش میری هیئت نمی خواد بیاد؟
+می خواد... ولی مساله همون رضایته
× بگو یه رضایت نامه با امضای پدر و مادر و 2 تا قطعه عکس و یه پاسپورت که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه. اینا رو بیارن... اصن بیست نفر همراه بیار... همه تونو می برم.

.
.
.

* دنبال یک عدد همراه با شرایط بالا می گردم... نبود؟
رضایت نامه خیلی مهمه ها 

* این حرفا هر سال و هر سال چندین بار تکرار میشه... ولی جفت مون مقاوت عجیبی داریم که حرفای همو نفهمیم و هی تکرار کنیم :|

  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

عرفه میشد که بشه کربلا باشم که نشد.کربلا از اون دست سفراییه که دعوتیه.تا خودش نخواد دعوتت کنه هزار تا همراهم جور کنی نمی نونی بری و برعکس اگه خودش بخواد بری دیدی بدون همراهم رفتی(:
پاسخ:
اوهوم... دقیقن همینه که میگی.
ولی خب گفتن این حرفای تکراری شاید باعث بشه یکم آروم بشم.

برای من که در توفیقشو بستن،مشهد امام رضا(ع) رو گذاشتن گمونم!رفتین کربلا دعامون کنین!
اگه انقدی که شماها میگین به طلبیدن باشه نتیجه باید بگیرم که اوضاعم زیادی خرابه که"باب الحسین اوسع"شامل حالم نمیشه!(منطقی نیس باب اوسع به روی کسی بسته باشه ولی امام رضا(ع) انقد با یکی راه بیاد،منطقیه؟)
حج هم همینه!ما خواستیم بریم عمره،سر اون دوتا پسر اون بلا رو آوردن کلا کنسل شد،قرار بود 97 بریم واجبو بجا بیاریم کلا کنسل شد همه چی!
من یه روز بالاخره میرم عراق عتباتو میبوسم.یه ماه هم میمونم کاظمین!
پاسخ:
همیشه میگی دعا کن من دعا می کنم ولی نمی دونم چی باید بخوام.میگم هر چی که خودش می خواد و به صلاحه.
ولی در مورد کربلا... امسال انقدی که برای کربلا رفتن تو یکی از دوستام دعا کردم برا خودم نخواستم. ینی انقد دلم می خواد برید اونجا که فقط خدا می دونه.
اولِ این بحثی هم که اینجا با بابام راه انداختم داشتم به شما دو نفر فکر می کردم. دوست من که دختره و این دختر بودن محدودیت های خیلی زیادی براش درست کرده.
ولی تو رو خدا تو هر جور شده برو امسال. نمی دونم چجوری... گیر بده... پیله کن.
من بلد نیستم چقدش طلبیدنیه چقدش دست خوده آدمه... ولی یه راهی پیدا کن خودت. خب؟!
ینی تو نظراتتونم خیلی مشخصه که باید برای ابوی آستین بالا بزنین!از روضه ی عاطفی ای که بعنوان نظر گذاشتین معلومه!
:) 

پاسخ:
من کجا و روضه خونی کجا!!!
ولی نه پسرم... این راه چاره نیس /:
من الان به یه برادر احتیاج دارم نهایت با اختلاف سنی 2 ، 3 سال...
حالا بزرگتر یا کوچیکتر فرق نداره. ولی اختلاف سنی مون بیشتر از این نباشه. 
اگه برا این موضوع راه حل دارید ممنان می شوم که اراعه بدهید. (:
اختلاف دو سه سال واقعا راهی نداره یه کم دیر بفکر افتادین متاسفانه!حالا چیزیو هم از دست ندادین واقعا،چیه بردر؟! یه آدم بی منفعت!(دل داری در غالب حرف مفت!)
:) 
آدم باید 9تا پسر داشته باشه،4تا دختر تا بچه هاش مث من و شما انقد بی برادری نکشن! 
پاسخ:
والا من از بچگی برادر می خواستم... البته اون موقع ها دوست داشتم بزرگتر باشه. ولی الان که به این سن رسیدم می بینم در حد دو سه سال کوچیکتر هم خوبه :)
یه کتاب برادر بزرگتر هم داشتم که خیلی دوسش می داشتم... عکسش هم گذاشتم یه بار.
فک کنم اگه داداش داشتم و داداشم از این گیر بده ها نبود حتمن میمردم براش ... من از اون دسته خواهرا میشدم که نمی ذاشتن برادرشون زن بگیره (((((((:
خدا به برادر من رحم کرده که برادر من نشده 😎
خدایی 9 تا دیگه خیلی زیاده... آدم میگرخه😨 
یه پسر و دو تا دوختر... خیلی هم خوب و شیک 😊
ولی حالا که خوب فکر می کنم می بینم پسرا هم برادر می خوان.
همون دوتا پسر دوتا دختر😦 چقد زیاد شدن😧 کی اینارو بزرگ کنه؟😢
  • نیکی بیات
  • اگه بگم رمز یادم رفته میشه دعوام نکنی و دوباره رمز بدی؟ :(
    پاسخ:
    نه عزیزم... چرا دعوا کنم؟
    الانه میام رمزو میذارم برات 😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">