روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

میگم اگه شرایط شو داشته باشی و بد نشی خیلی با جنبه ای.

میگه چرا فک می کنیم همه باید بی اخلاق باشن؟
تو خودت باشی بی جنبه بازی در میاری؟
من هر جا با هر شرایطی باشم همینم. اصل و اصولم همینه. حتی اگه وسط لاس وگاس باشم😎


میگم نمی دونم! در حال حاضر تو اینی... منم اینم... چون اصولمون شکل گرفته. ولی یه دختر 14 ، 15 ساله هنوز دنبال بازیگوشیه.

میگه دبیرستانم همین بودم.خیلیا تو کلاسمون دوست پسرایی داشتن که .......
ولی من همین بودم.

میگم منم همین بودم خب
البته من دبیرستان خیلی بهتر بودم نسبت به الانم😂😂😂😂

میگه منظورم اینه نباید انتظار داشته باشیم همه عوضی باشن و اونی که نیست هنر کرده.


میگم قانع شدم! 😎 ولی خوب بودن هنره.

میگه خوب بودن وظیفه ست.خوب بودن دیفالته.خدا همه رو خوب افریده.به شکل پیش فرض.
.


+آدما وقتی به دنیا میان خوبن، پاکن. این درست! ولی شرایط خیلی مهمه. شرایط می تونه یه آدمو کاملن بی جنبه کنه.
تو شرایط خوب، خوب موندن هنر نیس. 
ولی تو شرایط خوب برای بد بودن، خوب موندن هنره.
تا وقتی که آدما اصول و چارچوبی رو برای خودشون تعریف نکردن شرایط مهمترین عامله. ولی بعد از اون میشه گفت که هر جایی و تو هر شرایطی من همینم که همیشه بودم.

  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

چقد همه جمله به جمله شبیه حرفامونه((:من الان چی کامننت بزارم!؟نظرمو تو پست هست دیگه(:
ولی در مورد ادامه حرفای خودت باید بگم معتقدم همون طور که به صورت پیش فرض خوب افریده شدیم با قدرت اختیار و گاهی جبر شرایط می تونیم عوض شیم و تغییر کنیم.به نظرم فقط این هنره که بتونی بد باشی و بدی کنی ولی بازم خوب بودنو انتخاب کنی.وقتی توانایی بد بودنو نداشته باشی و خوب باشی کار شاقی نکردی در واقع.
پاسخ:
عههههه... حرفای تو بود؟😆😆
ما همه مون توانایی بد بودنو داریم... ینی تو نمی تونی بد باشی؟ تو بین خوبی و بدی، خوبی رو انتخاب کردی... وگرنه توانایی بدی رو داری.اصن مساله اینه که چون ما اختیار داریم می تونیم بد باشیم... وگرنه که همه خوب بودن.
 اینکه میگی با قدرت اختیار و جبر شرایط می تونیم عوض بشیم ینی هنر کردن. این وسط شرایط زندگی هر آدم هم تاثیر می ذاره تو انتخاب بین خوب بودن و بد بودن. تو شرایط خوب، خوب بودن سخته... تو شرایط بد، خوب بودن خیلی سخت تره.😎
اره خودش استم😉😂
چرا می تونم بد باشم و اتفاقا خیلی وقتا خیلی هم بدم😎در واقع حرف منو تو الان یکیه.این انتخاب آدما برای خوب موندن یا بد شدن با توجه به همه عوامله که اونا رو متمایز می کنه.
پاسخ:
ببین دوستم من 11 و نیم شب به بعد دیگه اختیار چشمام دست خودم نیس. یهو غش می کنم.😆😆😆 آی ام ساری😎
اگه حرمون یکیه که دیگه هیچی دیگه... ولی خوب بودن هنره😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ******* **** *** **** * حق طبق معمول با شماس!
یک اینکه اونی که شرایطشو نداره که تقوا و ورع واسش سالبه به انتفاع موضوعه!مثلا کسی که کر و لال باشه،تقوای گوش و زبون واسش معنا نداره اصلا!اونی که داره و نمیکنه رو باید حلوا حلوا کرد!اونی که سلم و مال و جمال و قوت داره اگه نکرد آفرین داره.تازه اون سلم و مال و جمال و قوت هم واس همه یکی نیس و تو بضیا بیشتر از بضیای دیگه س.همینطوره شرایط و محیطِ آدم!اونی که نطفه ش از حرومه یا والدینش مشکل دارن با اونی که حلال زاده س و والدینش اهل تقوا فرق داره.فرمود "لانکلف نفسا الا وسعها"وسع یکی انقده که اگه همین نمازشو درست بخونه پیش خدا قد یه مجتهد جایگاه داره!
دو اینکه دوست شما اشتباه میکنه.دوره زمونه میتونه اینطوری بشه که "لایلدوا الا فاجرا کفارا"!مگه تو جامعه ی حضرت نوح(ع) نشد؟تازه خود حضرت(ع) ظاهر جلوی چشم مردمش بود!دیفالت کدومه بزرگوار؟!امام(ع) حوادث غیبتو که در کتاب جفر دیدن نشستن رو خاک به گریه که سیدی غیبتک نفت رقادی و ضیقت على مهادی و ابتزت منی راحة فؤادی!بعدم دلیل اشکاشونو میفرمان که ضمنش تولد الشکوک فی قلوبهم من طول غیبته و ارتداد اکثرهم عن دینهم،هس!
خدا به ما رحم کنه و هم شرایط و امکانشو بده،هم حفظمون کناد!
پاسخ:
باریکلو... دقیقن منظور منم همینایی بود که نوشتن کردی.
فقط نمی دونم چرا نشد همین قد خوب منظورمو برسونم😎
باید یه کلاس زبان عربی برم... اینجوری لافایده😐
  • ایمانِ بددهن!
  • :)))))))))
    ...
    رکورد محمدامینو زدما!
    پاسخ:
    😂😂😂
    آره دیگه فک کنم رکورد زدی
    کلن جفتمون این چند روز رکورد زدیم.
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">