روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

از فاطمه به میس واو

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ب.ظ

میس واو جان،

به نظرم بهتره که برگردی به وبلاگت... همین قدر دوری کافیه دیگه.

سنگر وبلاگو خالی نکن دخترخاله 😊

+ امروز جات خیلی خالی بود... کاش میشد که بیای.

  • ۹۵/۰۷/۱۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

از میس واو به دخترخاله😊
دلم می خواست بیام اینجایی که می ری و حال آدمو خوب می کنه رو از نزدیک ببینم ولی انگار تهران اومدنای من فقط یهویی میسره اینچنین که یک دفعه پیام بدم "اگه گفتی الان کجام!؟" و تو جواب بدی"عه تهرانی!؟" و برعکس هروقت برنامه ریزی کنم همه چی دست به دست هم بده تا پیام بدم که "نشد بیام/: "
به هر حال ملتمس دعا هستیم از دور(:
+ در مورد وبلاگم می دونی که زیاد طاقت دوریشو ندارم و برخواهم گشت(: ولی بزار یه کم بیشتر بگذره که هم من امیدوار تر شده باشم و هم امید بقیه از دوباره نوشتنم کمتر(; بعد بمونیم خودمون دوتا(:
پاسخ:
ایشالا دفعه ی بعدی که اومدی می برمت چیذر... مراسم نیس احتمالن... ولی زیارت که میشه رفت😊
باز خداروشکر که همین یهویی اومدن ها هست و میشه که هم دیگه رو ببینیم 😊
لابد خیری توش بوده:)
+ فقط خودم ... فقط خودت؟
زودی برگرد که جات اینجا خیلی خالیه:))
ایشون اگه میخواستن برن،بلاگشونو حذف میکردن،اینکه اینکارو نکردن ینی قرار نیس کلا خدافظی کنن با جهان بلاگری!
چه کاریه آخه پا میشن میرن!رفقای من که جواب تلفن ما رو هم نمیدن یکی دو ساله!
:/
پاسخ:
بلی بلی... برمی گرده :))
 چرا جواب تلفنتو نمیدن حالا؟ واقعن چه کاریه؟:|
نمیدونم ولی یاد کپکستون بخیر واقعا!پیر شدیم رفت و هیچ غلطی هم ازمون سر نزد!😞

پاسخ:
ای آقا... این دنیا خیلی بی وفایه😐
ولی حالا مونده تا پیری... پس من چی بگم که تا سه ماه دیگه 27 رو پر می کنم؟😯😯
خودم باورم نمیشه😎😨

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">