روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

دخترخاله

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ب.ظ

دو شب پیش بود که داشتم فکر می کردم چه کنم تا از دست مهمونی کسل کننده ی فردا ینی دیروز عصر فرار کنم.
قشنگ وسط برنامه ریزی هام بودم و تمام راههای ممکن رو بررسی می کردم که خدا یوهو میس واو رو از آسمون انداخت اون سر تهران.😆


* یک عدد من و میس واو...

دیروز در دیداری دوباره، در حال کافه گردی😊

مدیونید فکر کنید اینجا ژست گرفتیم برا عکس... خیلی هم عکسمون طبیعیه... پرسیدم که میگم😎 


+ قدیم ترها یکم خجالتی تر بودم و خیلی حواسم بود تو مکان های عمومی با کلاس باشم😂. ولی جدیدن ترها با تکرار سه جمله ی سوالیه 

"حالا کی به ما نگاه می کنه؟"

"به فرض هم که نگاه کنن، کی ما رو یادش می مونه؟"

"اصن یادشون بمونه، بده ملت شاد شدن از دست کارای ما؟"

رسمن خجالت و کلاس ملاس رو کنار گذاشتم. 😎

ولی یه ندایی از درونم تکرار می کنه "یادشون می مونه ... یادشون می مونه"😯

#جهت_ثبت_خاطرات

#چقد_خوشحالم_وقتی_پیش_همیم

#شدی_فرشته_ی_نجاتم_دخترخاله 😊

  • ۹۵/۰۶/۲۵
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

عه من و دخترخاله((: چقدم طبیعی😉
حالا مگه کسی نگاه می کنه!؟ینی اونجا که من روسریمو عوض کردم کسی منو دید!؟😆
حالا یادشون بمونه مگه اهمیتی داره!؟😎
اصن مگه بده سوژه خنده حلال ملت بشیم!؟😅😆

پاسخ:
کلن ما تو کار گرفتن عکسای طبیعی هستیم دختر خاله جان😆😆
اونجا چقد خواهرت حرص خورد😨
کلن خواهرت چقد حرص خورد از دست ما😂😂
نوچ... نداره.
اینم نوچ ... بالاخره دو تا آدم باید باشن که سوژه خنده ی حلال بشن دیگه... وگرنه ملت به چی بخندن؟ 😎😆

همیشه به گردش :))
حالا یادشونم بمونه به قول خودت خب بمونه :) خوش باشید
پاسخ:
مچکرم :)
همینو بگو خواهر🌹
میس فاف دل تنگ دست نوشت های بانمکت بودم...

پاسخ:
چقدم که من با نمکم ماشالا😆😆😆
  • ایمان،ندایی از بیرون
  • یادشون میمونه...یادشون میمونه!
    ...
    الان که دو تا ندا به گوشتون رسیده دیگه خودتونو سوژه نکنین!
    ...
    واقعا گرفتن عکس باعث میشه من بزنم عکاسو له کنم اسن ایام!الان از تو آسانسور خونه ی عمه تا زیر برج میلاد ملتو در حال عکاسی میشه دید!حتى تو ختم و هیئت! 
    پاسخ:
    دیگه آب از سر من گذشته ندای بیرون... اینجوری بیشتر خوش می گذره 😆😆
    ...

    وقتی تو یه جمعی هستم 90 درصد عکسا رو من می ندازم.
    اگر هم عکاس نباشم.... حتمن یکی از ایده پردازان عکس هستممم 😎😎😎
    اینم بگم که عکستون همونقدر طبیعیه که چهره ی مایکل جکسون طبیعی بود!
    :)))))))
    پاسخ:
    تو رو خدا تعارف نکن ها... اگه چیز دیگه ای هم هست بگو
    :)))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">