روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

جیرجیرکم کجایی؟

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ

دو شب بود که چشمامو رو هم می ذاشتم صدای جیرجیرک خیلی واضح می پیچید تو گوشم. صداشو دوست داشتم.

امشب صداش نمیاد. :|

  • ۹۵/۰۶/۱۲
  • خانوم فاف

نظرات  (۵)

آقا این عکسی که شما برای گروفایل وبلاگ گذاشتین سنگینه یه کم
ماها که اینترنتمون نفتیه به مشکل میخوریم
از همین تیریبون خواهش مندم که عکس مبارکو ببرید توی paint یا فتوشاپ کیفیتو در حدی که اسلام در خطر نیافته کاهش بدید:-D
ممنون
پاسخ:
مگه نفتی تر از نت ما هم پیدا میشه؟!!!!!
خدمتتون عارضم که من با گوشی میام... ولی در اولین فرصت حجم شو کم می کنم. البته به روش خودم :)

همه از صداش فرارین از بس رو مخه تو میگی کجایی:))
پاسخ:
صداش از دور قشنگه تو سکوت شب.
وقتی میاد تو خونه صداش دیوانه کننده س.
:))))
آخرای تابستونه،فرصتو غنیمت شمرده رفته سفر😆
پاسخ:
جیرجیرکا هم بی وفایند.
چرا بهم نگفت داره میره؟😢😢
  • معصومه بخشی
  • حوصلمو سر میبره صداش 😡
    پاسخ:
    من دوس دارم صداشو
    این طرز فرار کردن از مشکوک بودن،خودش مشکوکه!
    D:
    تغییر در عنوان نویسی پست هم مشکوکه!
    بیایین مشکوک نباشیم و بهداشت دندونامونو هم رعایت کنیم و در زندگی به بزرگترا احترام بذاریم و باز مشکوک نباشیم!
    پاسخ:
    خدا از دهنت بشنوه، شاید خبری شد😂😂😂
    والا خبری نیست... مغزم تحت فشاره ... دارم دری وری میگم😆😆
    ولی خدایی شوهر آدم آشپز باشه خیلی خوب میشه مگه نه؟😁
    آخ آخ گفتی دندون... یه تیکه از یه دندونم شکسته... داره اذیت می کنه... حال ندارم برم درستش کنم😐😐
    + اصن خودت که بیشتر مشکوکی، نیستی همش.😎

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">