روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

هنوز با قالب اینجا درگیری دارم :|

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

کسی بلده واسه بلاگ یه قالب سفید ساده شبیه قالب سفید ساده ی بلاگفا درست کنه؟

اصلن همین قالبی که الان هستش هم سفید بشه من راضی ام. :)

+با اینکه اینجا شکلک نداره هم هنوز درگیرم

++با این مورد که نصف مطلب رو نمیشه به صورت رمز دار تو ادامه مطلب نوشت هم خیلی درگیرم.

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • خانوم فاف

نظرات  (۳)

یه بار یه آقایی به من گفت اگه قالب خواستی بگو برات درست کنم،من اونموقع نمی خواستم الانم اسم وبلاگش یادم نمیاد😆برو تو قسمت قالب وبلاگ تنظیماتشو دستکاری کن پیدا می کنی.من با گوشی نمی تونم،با لپتاپ برو.
پاسخ:
چرا نمی خواستی؟... چرا لطف آقای مهربونو رد کردی؟ 😆😢
دستکاری کردم تنظیماتشو...
نمیشه :|
اصن امروز از اون روزای نشوعه 
نمی دونستم هدفش از این مهربونی چیه 😆😉
پاسخ:
مهربونی... هدفش فقط می تونسته مهربونی باشه😆
pas bargardin blogfa
:)
پاسخ:
امروز یک شهریوره... تولد 4 سالگی وبلاگم... کاملن بسته شده اونجا.
کاش میشد برگردم.
😔😔😔
چقد کمرنگ شدی... اوضاع رو به راهه؟
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">