روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

تصمیم گرفتم برم دنبال شوور بگردم :)

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ

از یه جایی به بعد سین که زنگ می زد بهم می ترسیدم جوابشو بدم.
درسم که تموم شد کلن دورش یه خط قرمز کشیدم و دیگه بهش زنگ نزدم.
هر چند وقت یه بار خودش بهم زنگ می زد.
دفعه آخر پارسال بود... قبل شروع ترم بهمن.
بهم گفت من چندتا از واحدام مونده. تو اگه از الان شروع کنی به خوندن می تونی بری سر جلسه به جام امتحان بدی.
اگه قبول می کنی من این ترم انتخاب واحد کنم، از خجالتت هم در میام.
بهم خیلی بر (به فتح ب) خورد. قبول نکردم.
جدا از مساله ی بر (به فتح ب) خوردن موضوع این بود که اگه من درس بخون بودم الان داشتم برا دکتری می خوندم. والا
ازش پرسیدم چیا مونده؟
گفت زبان عمومی و زبان تخصصی 1 و 2، آمار 2 و ریاضی 2 😐

بعد این "نه" ای که گفتم بهش، فکر می کردم دیگه بهم زنگ نمی زنه.
.
.

چند روز پیشا هم بهم پیام داد چطوری بی معرفت؟
گفتم بسم الله... باز چی می خواد این؟!
تا دو روز که پیامشو باز نمی کردم... بعدش هم کلن یادم رفت.
دوباره پیام داد سین هستم ... نشناختی؟؟!!
دیگه دلو زدم به دریا و جواب دادم.
بیچاره چیزی نمی خواست ازم... فقط احوال پرسی کرد و جویای قضیه تاهل اور تجرد من شد.
یکم در مورد اینکه دیره دیگه و باید شوهر کنی برام توضیحات داد. بعدش هم گفت من دلم عروسی می خواد!!!
در مورد خود ازدواج که حالا هیچی.
ولی واقعن توقع داره دعوتش کنم؟
خودش یه روز رفت، وقتی اومد گفت چند وقت دیگه بچه م به دنیا میاد!

+حالا واقعن دیره؟... باید مزدوج بشم؟😎

  • ۹۵/۰۵/۲۹
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

داری میری منم با خودت ببر😂😆
+ یه سری آدما خلق شدن رو اعصاب باشن،فرق نمی کنه کی و چگونه!به نظرم فضولا از این قماش می باشند😎اینایی که می پرسن چرا ازدواج نمی کنی دیر شد!چرا بچه دار نمی شی،دیر شد!چرا فلانی،چرا بهمان...
پاسخ:
حاضر شو... فردا صب اول وقت میریم برای شروع جستوجو.😎
اونوخ این آدما عروسی هم بیان هی می خوان نظر بدن در مورد همه چی و هی از عروسی خودشون تعریف کنن.
اصن دعوتش نمی کنم😂😂
فقط یادت باشه شوور من باید گوشی 1100 داشته باشه😂😉
نظر منم اینه دعوتش نکن،به جاش به من دو پرس غذا بده😂
پاسخ:
من حواسم هس... ولی خودت هم حواست باشه دیگه. .. من باید دنبال شوور خودمم بگردم😂😂
باشد.
خدایا شوور منو برسون😆🙏🙏

  • فاطمه غلامی
  • فکر کردم میخواد بگه برام شوور پیدا کن :))
    پاسخ:
    شانس آوردم خودش 4 سال پیش یکی پیدا کرده :))))
    متاسفانه من هم دوتاشو داشتم از دست یکیشون خلاص شدم ولی یکیشون هر چند وقت یکبار خفتم میکنه :)))
    پاسخ:
    من که گویا خلاصی نخواهم داشت ... هر چندوقت یه بار سر و کله ش پیدا میشه یوهو :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">