روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

روزهای زندگی

روز نوشت های یک عدد دختر زمستونیِ عاشق بهار...

‏وَالْعَصْرِ
إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ
إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَات وَتَواصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
.
.
یَا أَیُّهَا الْعَزِیزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَا
.
.
✔ اگه دوست داشتید اینجارو بخونید :)
✔✔ اگه رمزو خواستید پیام بدید، در خدمتم :)

صب آدم بیدار بشه بعد یهو ببینه اد شده تو یه گروه تلگرامی با بیش از هزار عضو.

بعد بره لیست اعضا رو نگاه کنه ببینه کی به کیه... برق سه فاز از سرش بپره که اوووووه... بابا و پدر خانوم پسرعمو و خانوم پسر عمو و خود پسر عمو😐😐😐😐😐😐😐😐

من شماره پدر خانوم پسر عموم رو ندارم. ولی از عکس پروفایلش شناختم شون.

از دست همین ایشون، صفحه اینستامو پرایویت کردم. 

بعد فاجعه وقتی عمیق تر میشه که باجناق پسر عمو تو اینستا ریکوئست میده.من که ردش کردم.ولی چه لزومی داره که فکر می کنن انقد باید صمیمی بشن؟ احتمالن تو این گروهه هم باشه... دیگه وقت نشد بیشتر بگردم.

اینا ینی چی واقعن؟

آدم دو دیقه نمی تونه راحت باشه 😐

به نظرم اد کردن بی اجازه ی افراد تو گروه های تلگرامی برابر است با تجاوز به حریم شخصی افراد.

کار بابام نیست... چون اوشون می دونن که من قاطی می کنم.

ولی هر چی گشتم نتونستم تو اون گروه قاراش میش پیدا کنم اد کننده ی خویش را.

چه گروهی هم هست آخه... من اعصاب خودمم ندارم.😐 بعد بشینم مطالب اینا رو هم بخونم.

  • ۹۵/۰۵/۱۶
  • خانوم فاف

نظرات  (۴)

من میگم جمع کنین کلا تلگرم و اینستاگرم و اینا رو،همین بلاگو آپ کنین،توییترو هم بذارین باشه خوبه.
:)
پاسخ:
توییتر ندارم... ولی چند وقت پیش داشتم به این فکر می کردم همین وبلاگو بچسبم و یه توییتر هم ردیف کنم. اینستا و تلگرام واقعن محیط های ترسناکی شدن. انگار رحم و مروت از یاد خیلی ها میره اونجا.
از اینستا خوشم نمیاد.تلگرام در مواقع لزوم😉وبلاگ خوب است.
دوستم منو عضو گروه دختر پسرای کویر کرد.تا رفتم ببینم کیا هستن و لفت بدم پنج دقیقه هم نشد.تا چند روز ملت میومد پی وی سلام علیک😐😐😐
پاسخ:
واقعن وبلاگ از همه بهتره.
البته برا من که عکس دوست دارم اینستا هم محیط جالبیه.
ولی دیگه خیلی شلوغ شده.
والا این گروهه انقد شلوغ بود که کسی اصن نفهمید من هستم یا نیستم😆
وای از دست این گروه های یهویی . دانشجو که بودم از دانشگاه اومدم دیدم کلی آدم غریبه بهم پیام داد بعد کشف شد تو یه گروه داغون عضوم کرده بودن!!! داستان داشتم تا تموم شه ماجراش :))
پاسخ:
تو این دنیای مجازی هیچی تحت کنترل ما نیست.
به نظرم وقتشه یکم نگران بشم 😎
  • کارشناس پارت
  • فاطیماه درود
    مطلب لدفن بی اجازه وارد حریم شخصی افراد نشویم... الکی هم احساس صمیمیت نکنیم. :| شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">